![]() |
|
![]() |
#21 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Igjen, i Europa går ikke bedrifter til lavprisselskapene fra Norge, dette rett og slett fordi DY ikke har frekvenser som tilfredsstiller bedrifter som krever god produktivitet og frekvens. Det finnes bare to destinasjoner i Europa der DY flyr mer enn EN daglig rundtur, London (3) og Berlin (2). De er likeså kun to destinasjoner til man flyr til daglig, resten har man ikke daglig frekvens til. Jeg tviler sterkt på at din arbeidsgiver synes det er greit at man blir liggende noen dager for å vente på at DY skal fly deg hjem fra ditt møte... Som du ser er det en kraftig nedgang på business innen Europa, poenget mitt var at mange bedrifter nedgraderer til economy nå. Men at det er forbudt å fly biz tviler jeg på. Dersom det er eneste alternativ, kjøper nok også din bedrift biz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Langtur: First Class (LX), Business Class (LH/LX), Economy Extra (SK) og 1-Class (WN) | ILS2 | TripReports | 20 | 27-05-2013 23:02 |
Coast ATR i fritt fall | SK1399 | Flyforum | 7 | 28-01-2009 17:09 |
Fritt fall i flyfag | S61N | Flyteknisk forum | 20 | 07-09-2008 22:51 |
Lufthansa Business Class vs Thai Royal Silk Class - synspunkter? | kristian | Flyforum | 2 | 06-04-2008 21:28 |