![]() |
|
![]() |
#21 |
Osapanga chipongwe
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På Isle of Man skinner solen og KGL om kapp. Han skal ut og fly Let 410 med Manx2.com. Siden han er redd for å fly ;p får jeg bli med å passe på'n. Ankomsten med Aer Arann var som en flytur skal være - udramatisk.
Kvelden avsluttes etter alle solemerker på The Romper. Ha en fin kveld.
![]() |
#22 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da var jeg hjemme fra guttungens match .. (1-1) .. lunch er inntatt, innboksen skal igjen angripes og om en liten time er det klart for et av årets høydepunkter for fruen .. hennes University of South Carolina spiller mot University of Georgia i 'fotball' .. ett av de store rivaliseringsoppgjørene .. og ingenting er bedre enn å se de arrogante tullingene fra UGA tape ..
![]() Håper alt er vel i Houston .. mange er uten strøm og jeg regner med at vi hører fra Dag snart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Ikke gale. Den kampen har jeg også tenkt å se. Blir bra det, ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Go ettermiddag fra Las Vegas. Har forsoekt aa faa kontakt med Johnsen, men alt av mobilnett ser ut til aa vaere ute av drift.
Her er det vindstille og kanonvarmt i dag, akkurat spist lunch Full fart i gaar, Billy Idol var sjef, gitaristen hans var (som vanlig) konge. Naa blir det snart spa besoek og La Femme i kveld Stemningen er GOD, saerlig naar man leser Premier League tabellen |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lørdag morgen! | Bergern | Flyforum | 19 | 24-03-2018 17:27 |
Glad lørdag morgen | EB | Flyforum | 29 | 15-08-2010 06:55 |