![]() |
|
![]() |
#21 |
Upgrade me....
|
![]()
Står litt i denne tråden: https://forum.flyprat.no/showthread....64#post1125064
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Upgrade me....
|
![]()
Flere som opplever treg eb poeng registrering for tiden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Tjab!
Har opplevd at de er kjappe med registrering på utreise, men at hjemreisen ofte har drøyd 4-5 dager før den blir registrert ja. Men slik har dett vært en god stund hos meg... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
Fikk fort poeng for turen til BGO mandag, men returen med SAS TOS til OSL tirsdag har ikke kommet ennå. Så du er ikke alene...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Samme her... Fikk fort poeng for utreise svg-Tos mandag, men ennå ikke for returen onsdag. Først inne på det, får man poeng for Tromsø-Hammerfest, altså kommersiell eller anbudsrute? Der har jeg ikke fått på utreise heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har på de siste to flightene i Skandinavia i tillegg til basispoengene fått like mange ekstrapoeng. SAS IT eller noe nytt som jeg ikke har fått med meg?
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Tilbake i mars mener jeg å ha lest en plass at frys av medlemsskapsnivå for en periode på 1 år var en av tingene som skulle komme til EuroBonus. Er det noen som vet om dette faktisk er på plass og mulig å gjøre nå?
![]() |
#31 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det har SAS talt om i flere år, men som med mange andre af disse ting, så er det endnu ikke blevet implementeret. P.t. er der intet nyt om hvornår eller om det rent faktisk sker.
![]() |
#32 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jan 2005
|
![]()
Argumentet om manglende teknisk støtte burde kanskje være på vei bort med de oppgraderingene som er gjort på EuroBonus systemene i det siste? Nå har vel kanskje SAS mer teknisk gjeld enn gjenomsnittet, så det er kanskje vel optimistisk å tro at en oppgradering er nok.
![]() |
#33 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Noen som vet hvor jeg finner "username" på de sas.no? Jeg får jo logget inn med bådet eb-nummer og e-post. Imildertid må en tydeligvis ha username for å kunne by på oppgradering eller komme inn på classic.sas.no. Det username husker ikke faren min, og jeg finner det ikke inne på nye sas.no.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
一期一会
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Har fått grunnpoeng etter en flygning med United forrige uke, men ikke et kvalifiserende leg mot gullstatus? (Mangler forøvrig 4 Lufthansa flighter fra samme turen men regner med at det må etterregistreres uansett).
Noen som har en god forklaring? UA flyet var originalt ikke med i den originale reiseruta men ble satt sammen en alternativ rute i all hast da først flyet på turen ble veldig forsinket Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G965F via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Å ikke bare det, men den ene reisen blir registrert, og den andre uteblir i enkle t/r biletter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Noen som vet hvor det har blitt av «StarAlliance award chart»? Var veldig kjekk sak å bruke for å planlegge reisene. Nå finner jeg den ikke lenger på Google.
Lurer egentlig på antall poeng til Maldivene og Seychellene. Tror male er 90 og sey er 140? På biz.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Generelle spørsmål om Eurobonus (SkyTeam) | Discus | Reiseforum | 84 | 08-05-2025 05:17 |
AmEx Companion Ticket - bestilling, bruk, reisemål mm. StarAlliance (2019->31AUG2024) | SudCaravelle | Reiseforum | 216 | 27-02-2024 19:39 |
Den store 'Mileagerun'-tråden (EuroBonus/StarAlliance) | ILS2 | Reiseforum | 956 | 13-01-2022 13:08 |
Egypt... generelle spørsmål om reise | Fnate | Reiseforum | 16 | 20-03-2018 17:07 |
Fly Pegasus - generelle spørsmål | kekker | Reiseforum | 9 | 14-11-2017 08:53 |