![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Clarion Hotel Oslo Airport
Status: Sølv Booket: Aner ikke, kunden har sikkert booket billigste Fikk: et trist, gammelt rom i 3. etasje med to enkeltsenger og badekar. Perks: pinsett fra forrige gjest lå under en stol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Quality Hotel Leangkollen, Asker
Status: Sølv Booket: Standard enkeltrom Fikk: Standard enkeltrom Fordeler: Ingen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Clarion Hotel Malmø Live
Gull Fantastisk rom i 19. etasje...definitivt oppgradert. I morgen kveld er det åpningsfest på et annet Nordic Choice hotel her i Malmø....også et høyt bygg - Quality Hotel View. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Comfort Hotel Karl Johan, Oslo
Status: Gull Bestilt: Moderat dobbel, kampanje til 575,- Fikk: Superior i 5. etg., vann og aviser. Sen utsjekk. Veldig kult hotell med ekstremt god beliggenhet rett ved siden av Sir Winston.
![]() |
#25 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Strömstad Spa, Strömstad
Status: Sølv Booket: Standard dobbeltrom Fikk: Standard dobbeltrom Latterlig rom, som å være på konferanse i 2004, og for øvrig et skuffende hotell selv om omgivelsene er fine og massasjen var bra. Dobbeltrommene har kun to lette enkeltsenger: ![]() Utsikt fra rommet: ![]() Last edited by FlightDeck; 28-03-2016 at 11:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Du er tydeligvis ikke særlig flink til å utnytte fordelene som ligger der for et sølvmedlem. Velg oppgradering til neste romkategori som et av sølv-perksene dine, så burde det endre seg. Har selv kun to eller tre bookinger uten oppgradering siste par årene, og da med beklagelse og fullt hus.
![]() |
![]() |
#27 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ser den. Merkelige greier
![]() |
#29 |
Newbie
|
![]()
Spør du etter oppgradering? Det gjør jeg (Silver, med denne fordelen valgt), og har hittil aldri fått nei. Har ved et par anledninger "bare" fått oppgradering fra enkelt- til dobbeltrom på jobbreiser, men ellers alltid beste tilgjengelige rom
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Nye vilkår. Bedre opptjening med status og endrede poengsatser på uttak i overnattinger.
Førstnevnte er bra, punkt to stort sett litt negativt, men ikke uten lyspunkter. https://www.nordicchoicehotels.no/no...medlemsvilkar/
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 15-04-2016 at 03:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tilbud om status match:
Få samme medlemsstatus hos oss som du har i andre Nordiske hotellkjeder. Har du en høyere status i et lojalitetsprogram hos en annen hotellkjede så matcher vi det. I perioden 20. – 30. juni 2016 gir vi deg samme nivå her hos oss i Nordic Choice Club som du har i andre hotellprogrammer – helt gratis. Vi ønsker nemlig at du skal få en rekke flere fordeler hos oss innen ferien starter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Hm, er Hilton nordisk nok montro?
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hvor finner du denne? Nå er jeg (i følge kona) ganske dårlig til og lete, men finner ikke på sidene deres hvor man kan statusmatche?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Trangsynt
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
CC Concierge til platinum (forhåpentligvis) her. Stilig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Her er vilkårene:
Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I følge medlemsfordeler skal visst Choice Gold matches til Hertz President Circle (!). Ikke verst!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hmm.. Jeg ser at en fordel for platinum er å trene på hotellet selv når man ikke bor der. Er det noen som har erfaring med dette? Ser plutselig for meg at jeg kunne sagt opp mitt ikke-eksisterende sats-medlemskap og begynt å trene inne til høsten i stedet for å jogge ute.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Scanflyer Diamond
|
![]()
Har vært Platinum i 4 år og min erfaring er at det er veldig tilfeldig om man blir oppgradert. Helt avhengig av resepsjonisten da det varierer veldig når et gjelder forståelse hva som gjelder for de ulike medlemsnivå. Hatt mange diskusjoner om dette ved sjekk inn .....
Min erfaring er at dette gjelder generelt i Norden uavhengig av program. Mye bedre forståelse av hotellprogrammer feks i Europa eller USA når det gjelder HHonors og Diamond vs NCC Platinum. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Erfaringer med Club Carlson | BårdK | Reiseforum | 1121 | 08-12-2018 08:55 |
- 40% for Choice Club-medlemmer i sommer | Bergern | Reiseforum | 8 | 09-04-2014 20:27 |
Beste Nordic Choice Stockholm | Chriscross | Reiseforum | 0 | 30-04-2013 14:17 |
Bonusovernatting Choice Nordic | Chriscross | Reiseforum | 5 | 31-03-2013 03:14 |
Nordic Choice Club upgrade til silver | darkcho | Reiseforum | 11 | 04-06-2012 13:45 |