![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Anbefalt antrekk for å reise med stil: Joggebukser og dressjakke
http://www.minmote.no/#!/artikkel/23...er-du-med-stil Jeg skal ikke påstå at jeg er alt for bevandret i motebildet, men skulle noen se meg på Gardermoen i et slik antrekk, vær så snill å be meg dra hjem for å skifte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Ha ha ha ha ha ha.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg henger meg på her: Skulle noen se meg i dressjakke og joggebukse så vær så snill, slå meg med noe hardt og send meg hjem til fornuften har kommet tilbake.
Utrolig hva VG/Minmote klarer å flire av seg i disse "artikkelannonsene" sine. Last edited by mcduck; 29-03-2015 at 11:48. Reason: VG skulle det være! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og mens denne artikkelen blir produsert, sitter Ola Conny (!) nede i Ullared og melder at man ikke bør besøke Norge hvis man vil oppleve "en vind av det sofistikerte Europa"
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
|
![]()
Surrer man runt på gardermoen med dressjakke og joggebukse kommer vel noen vennlige vektere til å rettlede deg tilbake til sykehjemmet :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Håper de også de kan ta kraftig tak i disse med forskjellig farge på belter og sko.. Gule eller grønne allværsjakker bør også irettesettes
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Front section flyer
|
![]()
Har journalisten skrevet denne i fylla eller? Joggebukse på fly er ikke pent....
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Joggebukse og dressjakke skal ikke kombineres, uansett hvor casual man ønsker å se ut. Det er bare
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Han har vel funnet det nødvendig å ta den ett skritt videre siden olabukser og dressjakke er i ferd med å bli sosialt akseptert ......
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tydeligvis... "Den nye generasjonen joggebukser er imidlertid smale nok til å fungere som en erstatning for både dressbukser og jeans – samtidig som de fortsatt er myke og behagelige."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Browncoat
|
![]()
Hmmm... Kanskje man skulle teste dette ut på neste tur.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
St**ikk og flosshatt er heller ikke gæernt i C og F.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Dette får meg til å tenke på da Antonsen og Golden testet ut moter fra MinMote:
http://www.vg.no/rampelys/bevegelser...te/a/10100398/ "Johan Goldens største problem med trenden er snittet på t-skjorten. - Den er for kort, sier han." |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Newcomer
|
![]()
Joggebukse er en ting, men å anbefale hodetelefoner uten aktiv støydemping til reise...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Joker
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg har byttet mine Bose til KEF M500 (uten aktiv støydemping) og ville ikke byttet tilbake om jeg ble truet med en røkelaks.
![]() |
![]() |
#17 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Som en meget rutinert reisende vil jeg anbefale følgende moteriktige reisetips for menn:
* Tettsittende skinntruse * Kløende ullgenser, gjerne uvasket * Trange, illeluktende sko. Gjerne uten bruk av sokker * Topplue med ørevarmere for vinterturer * Ghettoblaster på fanget, øretelefoner er feigt Røyker man i tillegg så glad-duften spres omkring deg er det et motepluss. Tannpuss bør droppes uken før reise, da dårlig ånde er moteriktig for reisende nå. Ønsker deg så god tur! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har dem selv. De gruser BOSE på lydkvalitet og er fullt brukbare på fly.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hehe, denne tråden fikk meg til å ta et dykk i arkivet for å finne ut hva slags klær SAS anbefalte at man hadde med seg når man skulle reise på 50-tallet.
Denne går på hva man skulle pakke med seg, og ikke hva man skulle reise i, men litt artig uansett ![]() "For Men - Suggested wardrobe for SAS air travel" 1 Topcoat - Made water repellant if possible, and of a dark color to be more versatile. 1 Plastic Raincoat 1 Pair of Rubbers - Folding type 2 Suits - One light and one dark. 1 Sport Jaket 1 Pair of slacks 1 Sweather - A long-leeved pullover for winter climates; in warmer spheres, a slevless one. 6 Shirts - Suggest two of these be in the new synthetic wonder fabries. 1 Woolen sport shirt - For cool climates, a long sleeved one for warmth. For warmer country resorts, colored cotton shirts. 4 Cotton undershirts - or 2 nylon 4 Cotton undershorts - or 2 nylon. 6 Ties - one of which should be black. 12 Handkerchiefs 6 Pairs of socks - One of black. 1 Pair of Garters 2 Pairs of Pajamas 1 Robe and slippers - Choose a warm, woolen robe for cold regions. Otherwise, a robe in foulard or a synthetie will double for pool use. - Belt - Gloves - One warm pair if required. - Shaving kit - make sure you take the necessary plugs and converter for electric shaver overseas - Scarf - Jewelery and jewelery case 1 Bathing suit- It will dry quickly if of nylon. In Portugal, a colplete suit is required, and not trunks only. But a T-shirt should do the trick. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vi Menn nr 40 allert | Norge Rundt På 14 Dager | Spotteralerts | 0 | 26-09-2013 23:02 |
Vi Menn nr 36 | Norge Rundt På 14 Dager | Flyspotting | 4 | 04-09-2013 16:47 |
Vi menn nr 30 | Randulfb | Flyspotting | 0 | 17-07-2013 16:47 |
Raske menn? | wf145 | Småprat | 1 | 03-09-2012 00:21 |
Vi Menn artikkel.. | OSL Inside | Flyforum | 10 | 27-10-2004 22:22 |