![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen alle!
Da er kl. 0530 og her er bare kort tid igjen til jeg tar helg.... Først noen timer på øyet, såå bare kos hjemme i kveld, en bedre middag m fruen og en kaffe & cognac etter middag... Håper alle har en strålende helg! ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen... Det er fortsatt vått i hovedstaden og ikke særlig varmt... Please la oss få tilbake sol og varme. Møte med blant annet FlyNordic i dag... Ha en bedre start på helgen....
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God fredag fra Bergen også !
-Snart helg...? -Hehe... -Det har jeg hatt siden tidlig onsdag morgen,- så det så ! ![]() Overskyet her i dag også,- men opphold akurat nå ivertfall. Skal i barnehagen med minstemann nå. -Så er huset "mitt" til folket kommer hjem fra jobb og skole.... ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God fredag morgen, eller rettere sagt natt til fredag, fra et eller annet sted litt sør for Portland, Oregon. Sitter på et Super 8 med WLAN etter å ha kjørt fra Seattle sammen med to kompiser jeg er på road trip med. Kom til Seattle tirsdag kveld, og bodde på Super 8 nede ved Sea-Tac. I går overvar vi 17. mai feiringen i Ballard. I dag ble det en snartur innom Museum of Flight for å få med seg Concorden, som var ny siden sist. Etter å ha besøkt et par vi ble kjent med i går i Issaquah tok vi fergen over til Bremerton og kjørte derfra ned hit. I morgen går turen videre sørover og utmot havet. Målet er Crescent City eller deromkring.
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God morgen fra Kristiansand!
Her høljer regnet ned på 2dre døgnet. Enig med EB: Nå vil vi ha sommeren tilbake. Vi fikk jo en god forsmak her for et par uker siden. Kjerringa skal jobbe i helga, så far skal passe jr. Det går sikkert greit. Håper været blir noe bedre. Ha en god helg, alle! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Nærsnes som får et lite streif av sol i ny og ne! Gårdagen gikk med til dugnad i vel'et.Vi var kun to som møtte opp.Tøyet mitt er fremdeles fuktig.
Helg rett rundt hjørnet!Lørdagen tilbringes i sete 0A til SEA! Topp!
![]() |
#7 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
Blir du mange dager i SEA før du flyr tilbake? Hilsen Nyskjerrig! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
Vi får to netter i SEA og PVG,en natt i NRT,PEK,ORD.BKK har jeg ikke hatt enda,men stoppet er på 59 timer etter at man la ned SIN-slingen. Les også topic'en "G-Kraft på reise".Bra,og nesten feilfri,reportasje fra en vanlig CPH-SEA-CPH.
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
Halv syv i Atlanta, og det er allerede nesten helt lyst. Huset er iferd med aa vaakne til liv, selv om det fortsatt bare er meg og minsten som er ute av bingen.
Kommer til aa speide etter UPS-trucken idag, har bestilt ny laptop fra Dell siden denne er iferd med aa 'doe', saa haaper at den er her til helgen..... ![]() Helgen byr paa en snartur til Pittsburg for aa leke med en tristar natt til soendag - ellers lite spennende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Helg nei, er nå arbeidsuka starter
![]() ![]()
![]() |
#11 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra York! Overskyet og antydning til regn. Ikke spesielt varmt er det heller...
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
I Sandvika begynner ukens strabaser for Flyveselskapet å trappes ned. Vel, for å være helt ærlig ble det jo bare tre dager, for i går var jeg hjemme med en liten gutt med streptokokker.
Jeg er ingen stor kjenner av bærbare pcer, men har hatt noen etterhvert. Jeg må si at den gørrkjedelig utseende IBM Thinkpad t42en jeg hadde i Telenor er den beste til nå. Hos min nåværende arbeidsgiver blir jeg avspist med en kjip Fujitsu Siemens. ![]() God tur til ville vesten, Stein. Og god helg, alle sammen. Måtte våren vederfares oss alle. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag. Her går arbeidsdagen mot helg. Var på plass allerede 0600 i morges for å få tatt unna mange saker som har blitt liggende, så nå skal det bli godt å ta kveld. Ettermiddagen skal gå med til å kjøre "frau", så de 200 kubbikmeter som skal ut blir nok ikke naboene like glade som jorda for ;-) . Men det må jo til ;-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() KGL anbefaler forøvrig R52 fra http://www.lenovo.com/no/no/. IBM lager ikke PC-er lenger. Det er det lenge siden de sluttet med...
![]() |
![]() |
#16 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
www.lch78.net
|
![]() Quote:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
... og da kom Onkel Brun med herligheten. Foerste post fra ny laptop! Fant ut at det var litt kranglete aa flytte Thunderbird-filene, men det loeste seg da til slutt det og ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
....en litt sliten god ettermiddag fra avdelig vest.....var utrolig vaaken og opplagt paa sykkelen paa vei inn paa jobb i dag tiiidlig.....men naa begynner jeg aa kjenne at kroppen fremdels gaar paa Italia tid....paa tide med Espresso!
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
En riktig go onsdags morgen! | ENGM RAMP | Flyforum | 8 | 18-04-2007 22:05 |
En riktig god morgen! | brendas | Flyforum | 15 | 16-12-2006 18:20 |
God fredda's morgen.... | ENGM RAMP | Flyforum | 21 | 24-02-2006 15:37 |
RIKTIG GO' SØNDAGS MORGEN..... | ENGM RAMP | Flyforum | 7 | 20-11-2005 14:09 |