![]() |
|
![]() |
#1 |
Peter Fox
|
![]()
God fredag her fra bondelandet.
Her er det duket for fredag, hente min kjære niese i KRS. Hun flyr sin 20. flight på SK-metal, men for første gang alene (tror hun), så blir det helg uten MR/flygning, God freddaa
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hepp hepp .. blir tidlig morgen og avreise til Myrtle Beach sånn circa når hanan galer. Dvs hvis jeg får opp familien/familien får opp meg. Fem dagers langhelg står for døren. Life's a beach ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen godtfolk!
Det er pinadø fredag allerede! Da er det å brette opp ermene og få ting gjort, så kan man ta seg helg med god samvittighet! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra hovedstaden.
Straks skal junior vekkes for å komme igang med morgenrutinene og etterhvert barnehagen. Jobben kaller etter det, deretter er det helg uten altfor mange planer ![]() Ha en fin fredag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Tranen er inntatt og jobben kaller. Stort sett planer hele helgen, men skal like vel bli godt. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
God morgen fra OSL. Straks klar for boarding på BA 761 til LHR. Ønsker alle en fin fredag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Her er man godt i gang allerede. Den første arbeidsuka etter sommerferien er tøff, og som vanlig har den vært med forkjølelse. Men nå er jeg restituert både fra feriefølelse og anna. Blir en rolig helg i heimen, men det er jo uproblematisk når det både er krabbe- og lammesesong. God fredag i hus og heim og utland!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord og det var godt vær, bare se her:
![]() Ha en fortryllende helg og ikke glem forumet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Gudd mårnings fra Trondheim
Her er alt klart til helgens "adventure" -mangler bare bil akkurat nå, men det går seg vel til... ![]() Ha en flotters fredag !!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen!
Hjemmekontor før jeg tar med øksa på en weekend i Paris. Blir et gjensyn med Ryanair, men første gang jeg tester Rygge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Goood Fredag! - Også kjent som REISEREGNINGSDAG!
Regn, grått og lite trivelig vær. Men snart helg! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen. Grei flight over dammen med Delta BF. Blir neppe stamkunde der. Nå venter jeg bare sykt på BA frokost. Ha en fin dag.
![]() |
![]() |
#13 |
Flugmaður
|
![]()
Chips ahoy fra kaia,
Nå har fabrikkene i tyskland begynt å kjøre for fullt igjen, så dette blir nok siste rolige dag på jobb på en goood stund. Bestilte akkurat nytt kamera, så nå er jeg klar for tur til dubai' Nyt fredagen!
![]() |
#14 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Fjellhamar
Her er man i god gang med dagens tekst. Første kaffekopp er tømt og PC'en er varmet opp skikkelig klar for resten av dagen. Ettermiddagen skal tilbringes i hyggelig selskap med noe kjØLig drikke og muligens noe fra kjøttdisken på Spar... Ønsker alle en god fredag og flott helg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Her har man ikke gjort stort, avreise til Trondheim litt senere i dag og får da den noe tvilsomme gleden av å prøve innenriksloungen for første gang (liker best å ta til høyre etter sikkerhetskontrollen på OSL for å være helt ærlig).
Men det er jo nok av fly neste uke, blir en liten tur til Midtøsten (nei ikke til Irak), men til Dubai for litt Emirates og det er jo også en ny destinasjon for min del. Så da må man gjøre sitt for å holde seg oppdatert med studier mens man er der nede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Alcudia, 25 varme på morgenkvisten her. Palma står for tur idag, før de siste tre dagene skal nytes i solen før returen til hverdagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God formiddag fra tiggerstaden. Har ikke detaljene helt klare for helgens tur. For en senere tur tenkte jeg at jeg for første gang skulle prøve å oppgradere for poeng, de samler seg jo stadig opp. I siste øyeblikk så jeg at jeg kun ville få vite om jeg skulle oppgraderes først 24 timer før flighten. Det ville vært alt for sent til å sikre meg vindussete i Pluss. 6 av 10 vindusseter er jo allerede tatt en måned før flighten. Dum ordning, den betyr at jeg aldri vil prøve å oppgradere for poeng. Et godt plassert vindussetei Go er langt bedre enn et midtsete i Pluss.
Ha en god en alle som ikke kaster bort poeng på å få dårligere plassering.
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Nyt helgen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flugmaður
|
![]()
Syns mange skriver INTRAkontinentalt for tiden, det blir vel ikke helt riktig?
![]()
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TGIF - God fredag morgen | EB | Flyforum | 19 | 22-10-2010 21:42 |
God fredag - TGIF! | seilfly | Flyforum | 27 | 20-11-2009 23:21 |
TGIF (aka God Fredag) | Savipix | Flyforum | 27 | 28-11-2008 21:32 |