![]() |
|
![]() |
#401 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#402 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Hei!
Dette klippte jeg fra SAS sin side på Facebook nå. Har det skjedd noe med implementeringen av Internet ombord som jeg ikke har fått med meg? I flera år läser jag i Scanorama om internet ombord som SAS är stolta över att presentera.... man blir bara irriterad av att läsa detta och flyga vecka efter vecka utan att någonsin hitta ett plan med internet - feedback från en Guldmedlem SAS Hej Catharina! Asch då, det var ju tråkigt att vi lyckats pricka in just dina resor med plan som ännu inte har internet ombord. Just nu finns det på flertalet av våra Boeing 737-800. Längre fram kommer det att successivt installeras på resterande Boeings och även på våra andra flygplanstyper. //Marina https://www.facebook.com/SAS?fref=ts
![]() |
#403 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nei. Det er ti fly som har dette installert og det blir ikke fler før Panasonic får skikk på produktet. Trolig neste år, jeg har sett det antydet for andre kunder.
Langrutene får et litt annerledes produkt, men det kommer visst med ominnredningen av kabinene neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Star Alliance only.
|
![]()
SAS bør kutte ut all reklame for WIFI - hvertfall i Sverige og Danmark. Alle WIFI-flyene er jo Norge-baserte, hvertfall i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Nov 2004
|
![]() Quote:
http://www.sasgroup.net/SASGROUP_FAC...20737%20SK.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
EBD
|
![]()
Hurra, endelig et fly hvor WIFI fungerer:-)
Dette er nok første gang etter sikkert 10 flighter med dette installert. Sendt fra LN-RPO, en eller annen plass over Nordland på vei fra TOS til OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Det fungerte fint på en flyvning fra København til Oslo sist desember, men jeg tror det er eneste gang jeg har vært på et SAS fly med wifi. Det blir vel standard hos de fleste selskaper litt etter litt.
![]() |
#408 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Sist jeg reise med SAS 737-800NG så virket ikke Internettet om bord og skal nå ut fly lørdag morgen fra OSL til PMI med en slik 800NG og lurer på om noen av disse flyene ikke har nett om bord for tiden. Noen som vet med sikkerhet at alt er satt i stand
![]() Jeg vet fremdeles ikke hvilket reg som er satt opp på lørdag, men det dukker vel opp i morgen eller fredag på Wideroe.no Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Det er bare 10 (eller noe) stk 738 som har wifi
![]() |
#410 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
10 som har, men alle 10 fungerer ikke.
![]() |
#411 |
Traveler
|
![]()
hehehe, det har jeg opplev -. så derfor hvem har utstyr og hver er i orden
![]() ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
Men jeg havner alltid(!!) på LN-RRU og LN-RPR. Bare de to siste månedene har jeg fløyet med sistnevnte 12 av 14 ganger (med 738)! Så du får krysse fingrene ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Traveler
|
![]()
Trodde at SAS verkstedet hadde oversikt på dette på hvem som feil på WIFI ombord - regner med at crewet varsler om dette og at melding blir sendt inn, så det blir fikset på første rutine på verkstedet ( husker jeg ikke feil, så er de innom hver 36 time - dvs flere ganger pr uke - men sånn er det vel ikke - det å reklamere at 800NG har Wifi og at det ikke virker fordi ingen har oversikt - dette bli for dumt.
Håper at noen kan svare på dette og ikke bare opplevelser - da jeg reiser min 3 ganger pr år til PMI og aløltid har det vært 737-800NG og takk for det. Om snaut 2 dager for jeg opplyst på wideroe på hvilket fly som er oppsatt og da skulle vel noen på teknisk fortelle meg om den har WIFI og om det virker. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
For et halvhjerta forsøk å få dette på plass...er internet avlyst?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Flyklapper
|
![]()
SK4691 på lørdag er planlagt med RCY, og wifi er greit fungerende der. Imidlertid, som tidligere nevnt både her og andre plasser, så er ikke SAS forrnøyd med det Panasonic har levert, og det er årsaken til at programmet er satt på hold. Så å skylde på SAS her er å skyte over mål. Panasonic har ikke levert i forhold til det som ble lovet.
Men når det er sagt, så har jeg hatt adskillig bedre hastighet og stabilitet de gangene jeg har fått nett på SAS-maskiner enn jeg noengang har fått på Lufthansas Flynet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Flyklapper
|
![]()
Dette er ingen nogo-item, så hvis ikke Panasonic kan fikse feilen blir maskinen likevel i trafikk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Traveler
|
![]() Quote:
![]() @ Gos Sommer folkens. Jan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
LN-RRK i dag uten fungerende internett...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Testet WiFi på begge A330-maskinene til SAS (LN-RKN og LN-RKH)
Fungerte bra, god hastighet over Atlanteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Novair - status om regularitet (2017-tråden) | Someone | Flyforum | 41 | 06-07-2017 22:59 |
SAS snart klar med ny flystrategi | janusk | Flyforum | 71 | 13-10-2011 09:43 |
Panasonic ser 'massiv etterspørsel' etter inflight internet. | LN-MOW | Flyforum | 1 | 12-08-2011 11:12 |
SAS snart klar med flysurf | Farmer | Flyforum | 3 | 05-10-2004 09:21 |