Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 26-02-2014, 08:39   #12
martins
ScanFlyer Blue
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 212
Default Re: SAS ødelegger for Norwegian!

Altså, hvis EK må fly 2x MXP pr dag, for så å fly videre ut til hhv FLL og JFK, så vil man potensielt doble setekapasiteten mellom DXB og MXP. Dette vil føre til (mest sannsynlig) dårlig belegg på ruten DXB - MXP og derfor sviktende inntekter (eller høyere utgifter om du vil). DU har ikke denne begrensningen når de ønsker å fly LGW - JFK (med sitt crew basert i BKK), og kan derfor fly LGW - FLL, JFK ++ UTEN å måtte fly OSL/STO/CPH - LGW først. (Med samme maskiner , altså F.eks OSL - LGW med 787 x antall ganger pr dag.) Hvis de skulle operere under samme begrensning som EK, så hadde det vært tilfellet, og det er på ingen måte levedyktig å fly mellom scandinavia og LGW såpass mange ganger pr dag, gjerne om morgenen for å få til noenlunde OK rutetider ut fra LGW igjen.

Håper du ser forskjeller TOS, da denne er ekstremt åpenbar og veldig veldig konkurransevridende ihht sakens kjærne.
martins is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nye regler for passasjerer og flyselskaper i USA Someone Flyforum 2 07-10-2018 15:14
Vinter rundt omkring CFM Bilder & foto 8 24-02-2013 21:18
Ting å gjøre rundt omkring Malaga? Someone Reiseforum 9 10-01-2012 01:54
Postkort fra flyplasser rundt omkring! FlyboyKarsten Samlerhjørnet 4 06-08-2011 12:03
Nye regler for oversendelse av pax-lister (fly til USA) LN-MOW Flyforum 3 12-07-2006 14:19


All times are GMT +2. The time now is 21:58.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.