![]() |
|
|
![]() |
#1 | |||
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
![]() Vårt mål är att gå breakeven, vi har dock en marginal för att vi inte säljer slut. Om vi säljer slut så slänger vi in lite mer "godis" under resan. Jämför gärna våra priser med en vanlig bokning på SAS.se så ser du att vi inte har någon marginal. Du får även t-shirt och unik MD-80 farewell luggage tag från oss samt avslutningsevent på SAS Museum Gardermoen med snittar + invigningsdrycker. Jag har några Private Jet biljetter att lotta ut till BusinessClass.no medlemmar närmaste veckorna också, någon som vill åka? ![]() Quote:
Alla gruppbokningar är vanliga SAS-biljetter så normal intjäning. BC001 förhandlar vi fortfarande med EuroBonus om att "trixa" fram poäng för. Quote:
Men det tycker jag är kul - jag har numera ett kontor nära Grand Hotel i Oslo och är i Norge en dag i veckan. BusinessClass.no har en Meeting Point i SAS Gold Lounge OSL och mer är på väg. BusinessClass är en professionell organisation, vi har heltidsanställda redaktörer och tekniker osv. Gillar att jobba med norrmän, vilken fart det är på besluten! Jag och Jacob älskar våra jobb - det här är det vi tycker är allra roligast. Jag är på jobbet strax efter 06 och häromdagen slutade jag jobba 23.00 när bokningssystemet var klart. All-in! Last edited by bjornstrom; 27-09-2013 at 08:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Da er luksuspakken til Martin booket med avg. og ank. ARN. Derfor må det bli en langhelg i Stockholm med Hilton Slussen som base og har jeg ikke regnet feil vil jeg sjekke ut på søndag som "nybliven" Diamond.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Event: Följ med på sista flygningen med SAS MD-80 | bjornstrom | Flyforum | 27 | 26-09-2013 15:07 |
Lyst å være med på stunt-flygning? | krølle | Småprat | 0 | 06-04-2012 10:17 |
Ferierende franske piloter med hasardiøs flygning i Tromsø | Madman | Flyforum | 14 | 22-07-2008 23:14 |
"Boka om Fornebu" | vingtor | Flyhistorisk forum | 13 | 18-10-2007 17:04 |
SAS sista vita MD-80 | HansJ | Flyforum | 1 | 03-05-2007 11:05 |