![]() |
|
![]() |
#201 |
NorFlyer Front Row
|
![]()
Fin form for humor iallefall, men like fullt skremmende at det faktisk er folk som tror på chemtrails... Ref den svenske lokalpolitikeren SVT intervjuet for litt siden
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Newcomer
|
![]()
I anledning The global march against chemtrails and geoengineering i Oslo på torsdag den 25. juli så vil jeg invitere alle her til å stille opp og vise NWO hva vi mener om dette! Vi kunne f.eks. samle oss bak parolen "Flypratere mot chemtrails!"
Jeg vil også oppfordre alle her som jobber på flyplasser denne dagen om å vise sin støtte ved at dem fester en binders på adgangskortet sitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ikke at jeg hadde tenkt meg dit uansett, men... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Newcomer
|
![]()
Det var august ja. Takk for rettelsen.
Jeg surret litt bare. Er litt sliten nå fordi jeg har trasket rundt OSL i hele dag på jakt etter mistenkelige ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
NorFlyer Front Row
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ai ai, denne fikk bein å gå på hos Chemtrail-folket. Dette innlegget i sin helhet postet på siden til denne marsjen, og det er selvsagt slukt som god fisk. Det er nesten _for_ morsomt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette blir litt som med religion. Man kan jo ikke nødvendigvis motbevise dem sånn på stående fot, men det er jo utrolig søkt det de holder på med. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Morsomt er det, men at folk ikke har viktigere ting i livet sitt enn å kjøre på med sånne teorier.. Det er faktisk litt trist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Jo selvsagt kan det motbevises, men hvem stoler vel på en flygeleder som antageligvis vet hvor det skal sprayes:-P
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå vet vi også hvorfor SAS holdt på å gå konkurs. De SAS-ansatte ble brysomme da foreningene oppdaget at chemtrail-behandlingen gjorde de ansatte syke. Så man forsøkte å rydde SAS av veien så DY/Røros fikk fritt spillerom.
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#212 |
Newcomer
|
![]()
Vi har alle sammen av og til små øyeblikk der alt bare går opp for oss, et øyeblikk av klarsyn der vi ser sammenhengen og skjønner alt! Jeg hadde nettopp et sånt øyeblikk i dag! (Når sant skal sies så har jeg disse øyeblikkene oftere enn de fleste, men nok om det) Det som skjedde i dag vil sansynligvis både skremme og (forhåpentligvis) vekke dere!
Jeg var altså ute på en av mine daglige runder rundt OSL i dag da jeg observerte selveste Illuminati-beistet i full aksjon med å fullbyrde New World Order (NWO) rett foran mine egne øyne! Det jeg så skremte meg så mye at jeg nå har hentet opp ekstra mye orgonitt og fyllt opp hele huset for å fylle meg med så mye positiv energi som mulig! Det som åpenbarte seg rett foran øynene mine var simpelten en Boeing-maskin! Nå vil dere sikkert spørre meg: "Men er det ikke vanlig å spotte Boeing-maskiner på OSL da? Det er jo tross alt en flyplass!" Og da vil jeg svare: "Ja, selvsagt! Men er det virkelig vanlig å finne flyvemaskiner uten vindu på en flyplass?? Ønsker ikke paxen vinduer å titte gjennom??" Ja akkurat! Jeg så faktisk et fly uten vinduer på OSL i dag! Jeg så faktisk flere!!! Og da spør jeg dere her på flyprat: Hva i all verden gjør et fly uten vinduer på OSL? Det var en gul Boeing merket "DHL" og den hadde ingen vinduer! Svaret er like enkelt som det er skremmende: Dette flyet skal ikke frakte pax, men heller skumle kjemikalier for å fullbyrde NWO! Disse flyene er åpenbart innblandet i chemtrailspredningen på de mest syndfulle måter, og det skjer rett foran øynene våre! NWO slutter aldri å overraske meg men dette tar kaka! |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ellers så kan det hende at den bare fraktet pakker og annen frakt?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Dette visste jo alle fra før, fraktfly frakter kjemikalier og passasjerfly med vinduer... passasjerer.
![]() |
#215 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Former CCA F-16
|
![]()
Oj fly uten vinduer, dette må jo sprees, jordas undergang er her!! Eller... Eh... NEI, vent litt? Kan det være seg slik at slike fly kan være bygd for å frakte div. gods rundt om i verden? Kanskje?
![]() |
#217 |
Flyklapper
|
![]()
Bare noen. Det er gjort med hensikt for å forvirre. Men det sies at alle registreringer som ender på oddetall eller konsonanter er spredere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Former CCA F-16
|
![]()
Hm har de en annen type "Chemtrails" tankene på jagerfly som F-16 da? Er det derfor det plutselig kan slå om til tåke på fjellet? Fordi jagerfly har fløyet i lav høyde over? Så det er derfor tankingen av fly fåregikk av folk som du aldri så ellers på basen, dette forklarer jo alt.
![]() |
#219 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Flyklapper
|
![]()
Ja, og Fnate avslørte akkurat at LN-WIB måtte på hasteoppdrag forleden med et par forummedlemmer ombord. Skarpe øyne på den elefnaten ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Kondensstriper eller ikke | Vede | Småprat | 3 | 31-08-2020 23:25 |
Turboprop - kondensstriper | kekker | Småprat | 7 | 10-05-2017 12:54 |
Kondensstriper | Flybird | Flyforum | 10 | 20-10-2009 10:47 |
Forsøk på forgiftning av NP ansatt | learjet | Flyforum | 33 | 26-05-2007 00:43 |