![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Man må bruke kontaktskjemaet her. LX har dårlige systemer. Prøvde feks å sjekke inn online fra NRT til OSL via ZRH, men endte bare opp med videresending til Lufthansa sine hjemmesider og en feilmelding. Ikke det at jeg bekymret meg mye fordi jeg fløy first, men likevel. Hadde fått reservert sete 1A, og det dukket opp på boardingkortet også heldigvis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Hva anbefales av rad 23 og 30 på Swiss A340 ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ser at det nå er mulig å bestille seter ved bestilling på swiss.com
![]() |
#24 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Flere enkeltseter i bizkabinen hos Swiss langdistanse er reservert egne senator/HON-kunder.
Noen som kjenner til om (evt. når) det åpnes for andre? Er selv EBG, og skulle gjerne ha byttet fra midtradene til enkeltsete som fortsatt er ledig, men står som reservert for senator/HON. Gjelder flyvning om 3 dager
![]() |
#25 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg fant vel ikke ut noe annet enn at de reserverte setene som fortsatt var ledige ble mulige å reservere for meg når "vanlig" internettinnsjekk åpnet 23 timer før avgang
![]() |
#27 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Den brant jeg meg på. Ble stoppet ved gaten hvor de kalte det en "teknisk feil" og degraderte meg til et sete man ikke trengte betale ekstra for.
![]() |
#28 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nå er det vel ingen kostnad for setebestilling i biz, bare det at de "beste" setene er reservert for senator/HON i utgangspunktet.
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Skal fly lx til dxb i morgen. Det har vært masse ledige firesetere bakover i flyet frem til i dag tidlig. Da var plutselig nesten alle sammen tatt (28t før avgang). På osl-zrh hadde vi blitt tildelt seter automatisk. Gjør Swiss alltid dette like før innsjekk åpner? Er ikke så mye poeng i å sjekke inn tidlig når alt er delt ut automatisk på forhånd. Fikk rad fire osl-zrh, så klager ikke, men skulle gjerne hatt vindusseter fremfor midtgang til småjentene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Samme med oss, mange ledige, men når vi boardet nesten fullt begge veier..På vein hjem flyttet jeg til en halv 4 seter slik at min lille fru fikk en toseter..
Antar dette er en "halvcharter" slik at de fleste er ikke-nerder som bare booker billett på et reisebyrå som gjør ingen ting ekstra med seter.. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Setevalg longhaul hos KLM | Vede | Reiseforum | 3 | 13-07-2017 20:42 |
Setevalg hos Lufthansa | Fnate | Reiseforum | 7 | 15-09-2014 01:30 |
First hos Thai eller Business hos Swiss/Lufthansa? | Insomnia4u | Reiseforum | 35 | 05-01-2013 10:19 |
Setevalg hos DY / SK | admiralsommelier | Reiseforum | 11 | 17-09-2012 17:30 |
Setevalg hos SAS | LN-FOC | Reiseforum | 26 | 02-11-2009 15:03 |