![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God torsdag fra Småprat
![]() (Flyttet denne daglige tråden siden det ikke er så STOR prat, eller handler om fly, men bare flytt tilbake hvis det passer bedre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God Torsdag ja, og nå legger jeg meg for å sove
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BRU. Er ikke helt inne på flyplassen ennå, men på hotellrommet 50m unna. I dag går turen til DFW via LHR med AA i nye 77W i sete 3J. Ser riktig så bra ut på setekartet, så dette gleder jeg med til. Er litt tidligere oppe enn planlagt, men det får jeg ikke gjort noe med. Ahh, skal bli godt med ferie!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Haaaallooooo fra Forus. Straks på vei hjem. Kun en liten nattevakt gjenstår før det er klart for to deilige ferieuker med en liten dose fly...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Ramadan Kareem.. Her er vi i andre dagen av Ramadan og været har roet seg ned betraktelig (36 grader nå). Min gode bereiste gjest koser seg i poolen hjemme naa – men ble litt paff over ikke spise, ikke drikke, ikke tygge tyggis osv til klokken 19.20 om kvelde. Gutta i bønnetårnene er også langt mer aktive enn vanlig..
Men summa summarum, så er det ”flinke” til å feire denne høytiden, selv om de ikke stresser med gaver i tre måneder, og slåss i taxi køer hjem fra Ramadanbord. ![]() I dag blir det tidlig hjem ved femtiden så man får pakket litt til helgen. ETD 20.00 Nyt dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Sol og pent her i hovedstaden. På vei for noen siste timer på jobb før ferien. SK4701 til Nice venter i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Dalom. En fin dag og Spg-appen viser Platinum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Amatør
|
![]()
God morgen fra Oslo, heldigsvis er det litt mindre vind i dag enn det var i går så nå er shorts og t-skjorte svært behagelig på morran. I kveld blir det grillings på Nakholmen, pølser og øl ved Oslofjorden er aldri dumt!
Unner folket som skal ta ferie..litt over en uke igjen her! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra TRF, hvor jeg nok en gang er i ferd med å rømme fra godværet i sør. Dagens runde med WF rundt i Nord-Norge ble for øvrig kraftig redusert, da jeg bestemte meg for å tilbringe dagen på flymuseet i Bodø istedet, før nesa vendes mot TRD på WF709 senere i kveld.
![]() |
#10 |
Front section flyer
|
![]()
God ettermiddag fra SIN. Siste etappe før man er hjemme.
Nok en oppgradering med QR i går gjorde at forsinkelsen på OSL ble champis fest :-) Flinke purseren fylte glasset mitt konstant. Så nå er det hjem til Pattaya og en tur på byen som står på planen. Ha en flott torsdag ![]()
![]() |
#11 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra Asker. Et par dager fri fra jobben nå, så det skal bli deilig å slappe av. I ettermiddag/kveld venter DY1310 B787 til LGW. Retur i morgen med SK B738 før jobben kaller på lørdag.
God sommerdag ønskes alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Morgen!
Ukas eneste fridag er et faktum, kan ihvertfall ikke klage på været om dagen. Det blir muligens en liten sykkeltur om litt, før man bruker minst mulig energi i sofaen med TdF noen timer. I kveld håper jeg få spikret nok en Dreamliner Experience retning JFK med en liten avstikker til Washington før det blir høst. Sjallabais.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
Ble litt sent i går, da man bare mååååte fullføre saker og ting i prosjekt kjeller. Om noen timer, så settes nesen mot SVG og LHR/EGSU. Kanskje på tide å finne frem en koffert og finne frem noe klær? Ha en fin en forumister. ![]()
![]() |
#14 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger...
Vil helst være en helt annen plass enn her, hadde egentlig passet meget bra med ferie nå. Fint vær ute, måker som angriper, utstyr man venter i retur og enkelte kjedelige oppgaver som må gjøres, er stikkord for dagen. Heldigvis halvveis i arbeidsdagen. Ha en bedre dag forumister, om det skulle være i luften eller på bakken ![]()
![]() |
#15 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag
Har akkurat fått spist litt lunch så nå er det snart på tide med et bad før man kan vurdere om man skal dra inn til byen for litt middag i dag. Og det er vel det mest kompliserte valget man tar om dagen. Ønsker alle en trivelig dag. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Bergen. Har akkurat bestilt billetter til ALC på nytt, så da blir det helgetur likevel.
![]() Bør jeg velge Radisson Blu eller Park Inn ved OSL? Det er bare noen tiere i prisforskjell.
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Mulig sengene er litt harde, men det overlever du for ei natt ![]()
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Park Inn er vel lenger unna terminalen enn Radisson?
Ellers god torsdag fra hølet ved E6. Her går det i jobb, og det gjør det nok resten av dagen. Heldigvis snart helg... Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er ikke begge under 5 minutters gange fra terminalen? I så fall er ikke det viktig, da er rommet, sengen, frokosten og personalet av større betydning. Og hvor det evt er størst sjanse for oppgradering med CC-gold.
![]() |
#20 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Hadde gått for Radisson Blue jeg, Peppep!
God lunsj fra den sørlandske skjærgård forøvrig. Litt ferie nå og hva er vel bedre enn å tilbringe den på hytta. Nydelig vær og vind fra riktig retning gjør det veldig behagelig for øyeblikket. Straks blir det iskald lunsj-chablis! Life is good nå! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |