Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 14-02-2013, 23:37   #1
Superhai
ScanFlyer Rusty
 
Superhai's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Basse-HAU View Post
Dvs: ombooking er mulig, men kommer nå litt ann på ferdigheter på de som står i gate?
Problemet er ikke hva som er mulig, men at det tar for lang tid.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.”
Superhai is offline   Reply With Quote
Old 14-02-2013, 23:43   #2
Dash
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Superhai View Post
Problemet er ikke hva som er mulig, men at det tar for lang tid.
Men det vil vel gjerne gå litt fortere bare gate personell får det inn i fingrene, eller?
Dash is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2013, 01:06   #3
Superhai
ScanFlyer Rusty
 
Superhai's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 5,483
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Dash View Post
Men det vil vel gjerne gå litt fortere bare gate personell får det inn i fingrene, eller?
Det vil jeg tro, nå bruker mange flere minutter bare på en passasjer. Men om man kommer ned på under 30 sek, ser jeg ikke for meg. Kanskje de som er aller best. Det vil uansett bli mer eller mindre et lotteri om man kan komme med eller ikke, siden prioriteringen må være passasjerene som er booket og sjekket inn på avgangen og å få den avgårde på rute.
__________________
“I always wonder why birds stay in the same place when they can fly anywhere on earth. Then I ask myself the same question.”
Superhai is offline   Reply With Quote
Old 15-02-2013, 07:13   #4
Hickok
ScanFlyer Mile High Club
 
Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Superhai View Post
Det vil jeg tro, nå bruker mange flere minutter bare på en passasjer. Men om man kommer ned på under 30 sek, ser jeg ikke for meg. Kanskje de som er aller best. Det vil uansett bli mer eller mindre et lotteri om man kan komme med eller ikke, siden prioriteringen må være passasjerene som er booket og sjekket inn på avgangen og å få den avgårde på rute.
Som tidligere nevnt, den dagen folk blir avvist ved gate med en fleksibel billett, med forklaringen at de ikke har tid til å få de med, så dreper de sin egen gullkalv. Da slutter snart folk å kjøpe fleksible billetter (fort 1000kr dyrere en vei) og begynner å reise på rabatterte billetter i stedet for.
Hickok is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS går for Amadeus Altea CK Flyforum 22 03-04-2009 10:37
Midwest Express sier nei til airTran (del III) CK Flyforum 2 16-04-2007 08:18
Bilder del III Savipix Flyforum 6 21-08-2006 08:32
Scanair.no på Paris Air Show - del III CK Flyforum 0 27-06-2005 03:44
Slutt for Pam Am (Del III) snart CK Flyforum 1 27-09-2004 07:54


All times are GMT +2. The time now is 08:38.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.