Flyprat


Go Back   Flyprat > Småprat

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 13-02-2013, 22:52   #1
Dash
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Commuter View Post
Men vi krever samtidig mer enn noen andre kunder i verden... Jeg ser på ombooking ved gate som en ekstrem fordel, og dette er tydeligvis ikke noe som er normalt i resten av verden. Skal ikke se bort fra at dette kompliserer bildet noe.
Et kanskje litt naivt spørsmål: Vil ikke dette behovet for ombooking ved gate bli mindre vist man kan booke om på telefonen sin rimelig lett på vei til flyplassen?
Dash is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2013, 23:04   #2
Commuter
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Aug 2007
Location: Bergen
Posts: 703
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Dash View Post
Et kanskje litt naivt spørsmål: Vil ikke dette behovet for ombooking ved gate bli mindre vist man kan booke om på telefonen sin rimelig lett på vei til flyplassen?
Kanskje... Sist gang jeg ringte KS for å endre billett (etter info her at ombooking på gate var vanskelig) måtte jeg som EBP vente 15 minutter i kø, og endringen viste seg å ikke gå gjennom siden gate måtte snakke med backoffice i flere minutter for å fikse billetten.

Dette er selvsagt innkjøringsproblemer, men SK har i flere år hatt problemer med ventetid på telefon. Hvis en pandion må vente i 15 minutter vil jeg ikke en gang forestille meg hvor lenge en uten status må vente for å få en ugyldig booking....
Commuter is offline   Reply With Quote
Old 13-02-2013, 23:08   #3
Dash
ScanFlyer Molded
 
Join Date: Feb 2011
Location: KRS
Posts: 2,365
Default Re: Altéa DCS - Ny IT Platform SAS (del III)

Quote:
Originally Posted by Commuter View Post
Kanskje... Sist gang jeg ringte KS for å endre billett (etter info her at ombooking på gate var vanskelig) måtte jeg som EBP vente 15 minutter i kø, og endringen viste seg å ikke gå gjennom siden gate måtte snakke med backoffice i flere minutter for å fikse billetten.

Dette er selvsagt innkjøringsproblemer, men SK har i flere år hatt problemer med ventetid på telefon. Hvis en pandion må vente i 15 minutter vil jeg ikke en gang forestille meg hvor lenge en uten status må vente for å få en ugyldig booking....
Tenkte med på å endre via en app som snart kommer....
Dash is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
SAS går for Amadeus Altea CK Flyforum 22 03-04-2009 10:37
Midwest Express sier nei til airTran (del III) CK Flyforum 2 16-04-2007 08:18
Bilder del III Savipix Flyforum 6 21-08-2006 08:32
Scanair.no på Paris Air Show - del III CK Flyforum 0 27-06-2005 03:44
Slutt for Pam Am (Del III) snart CK Flyforum 1 27-09-2004 07:54


All times are GMT +2. The time now is 14:27.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.