![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen med skikkelig Bergensvær. Godt en varm dusj venter på jobb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Mornings fra hjemmekontoret. Som Chriscross sier er det grått og stusselig i byn, så det er bare å holde seg inne med kaffekoppen. En produktiv dag venter meg forhåpentligvis for todo-listen og mailboksen er ganske full akkurat nå.
Ha en strålende tirsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morn fra Forus. Rimelig vått her også. Slet med å se veien når jeg kjørte i morges. Skal heldigvis bare være inne på kontoret i dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Blir både hvite og røde transportmidler til jobb i dag. Høstlig ute, men ikke bergensvær. Introkurs står på dagens program, før kroppen må beveges litt i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen! Brukte +RA på metar i dag, for første gang på lenge. Lades opp til stormene her tydligvis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra det sørlandske!
Her blåser det hatter og høy, og har det ikke begynt å regne enda, gjør det nok det snart. Kontoret er inntatt og foreløpig venter man på at noen skal fikse et problem med offline satelitter. Lurer på om satelittforbindelser kan repareres med gaffatape?? Jaja. Gleder meg til en fredelig kveld i heimen! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg prøvde å fikse kabel-TV med loddebolt og aluminiumsfolie. Det fungerte ikke og montøren var ikke imponert over forsøket på håndarbeid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
God morgen fra Lillestrøm. Sliten og gruggete i formen, så man har avlyst en liten Italiatur imorgen for å hente seg inn litt. Pussig hvordan bare beslutningen i seg selv gjør at man føler seg betydelig bedre. Det betyr åpen program frem til fredag morgen, og et betydelig lysere syn på livet. Med ønske om en kanon flott morgen til alle døkken.
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Ser også lysere på livet, skal pinadø bli godt å komme seg langt pokker i voll vekk fra disse høststormene som pisker på vinduet! Det er sikkert trivelig i slutten av Oktober, men ikke 11/9. Blir å pakke siste rest, fylle MacBook Air'n med ett par sesonger til av Two and a half Men, også slappe av å se Jon Bjarne Fnise og det norsk dasslandslaget tape på Ullevål i kveld.
Skål!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God formiddag fra Pula i Koratia. Her er det verken høststorm eller regn, men sol og rundt 30 grader. Så da er det vel bare å komme seg i badinga
![]()
![]() |
#12 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra vått OSL.
Her har man kommet seg godt i gang med dagens tekst... Og her koker det heftig. Var hjemme i 23 tiden i går etter å ha tatt i mot Koreanske president flyet. Nå er det diverse koordinering og ordning før avreise i morgen. Ser også ut som jeg må ut og leie ennå en bil idag for et kjøreoppdrag i morgen tidlig. Ser ut som jeg skal starte dagen 0450.... Blir herlig. Og da passer det kjempebra at man begynner å føle influensaen komme seilene.. Happy tirsdag ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra Juridisk fakultet i Bergen. Nok en grå og trist dag her i Bergen som tilsier at det blir mye innetid i dag. Jaja, ha en bedre dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() G'morgen fra et passe temperert vestsørøst. Samme værtype som i Thomastown. Ny arbeidsdag venter, og siden ESPN svikter, ser det ut som jeg må nøye meg med Kypros-Island istedet .... jaja, slik går no dagan.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
For en gangs skyld vi i nord som har det tørt og relativt varmt! Lønningsdag ble feiret med kaffe i parken, tror denne dagen er det nærmeste vi har vært sommer i Tromsø i år!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra en A320 paa snart paa vei til SFO. Med UA i dag, saa 100% garantert internetfri, utrolig hvor vant man har blitt med aa vaere paa nett paa fly..
Kjapp tur med retur i ettermiddag, er nok ikke hjemme foer i 9 tiden dersom Smisek vil. DC i morgen med edruelig 0555 avgang.. Helg snart?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God aften, har tørket opp etter +RA og rafting til jobben i dag tidlig. Ha en tørr aften.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Tigermeet 2013, en våt opplevelse.. | TigerBlack | Bilder & foto | 19 | 26-06-2013 08:50 |
Våt? | Desk pilot | Flyforum | 2 | 08-09-2007 13:24 |
Heftig og våt A300 | EB | Flyforum | 5 | 08-08-2007 19:00 |
God (våt lørdag) | CK | Flyforum | 7 | 22-05-2005 01:46 |
God våt morgen | Farmer | Flyforum | 14 | 13-04-2005 20:41 |