![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
glemte PIA ????
![]() |
#22 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Beste musikken er nok lyden av motorene, ja!
Syns det var en artig idee å ha med time-lapse ![]() Takker ![]() PIA fikk jeg aldri. Den er litt vrien noen ganger! Fraktere ble det også dårlig med. De vil ikke bli filma av meg ![]() Tusen takk, ALLE sammen! Setter ekstremt stor pris på alle de gode tilbakemeldingene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Newcomer
|
![]()
Flott video :-)
Hva slags kamera er brukt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Nydelige bilder! Men kan dere ikke være så snille å la være å hive på all denne forferdelige heismusikken på disse videoene hele tiden? Alle med et fnugg av musikksmak får jo helt innovertiss av å se på flyvideoer, og det kan jo ikke være meningen!
upcoming: osl-trd, trd-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-boo, boo-osl, osl-sog, sog-osl, osl-cdg, cdg-osl, osl-sdn, sdn-osl, osl-aal, aal-osl, osl-lyr, lyr-osl, osl-txl, txl-osl, osl-trd, trd-osl, osl-bgo, bgo-osl, osl-trd, trd-boo, boo-osl, osl-aal, aal-trd, trd-osl |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Flott video, men som sagt over, ser ut til at det ofte er heismusikk eller Sail av AWOLNATION som er populære i en del flyvideoer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Noen foretrekker musikk andre foretrekker direkte lyd. Jeg liker begge deler. Uansett er det videoprodusent som bestemmer.
Edit: Hvilke heiser er det dere tar med såpass sprek musikk? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Blue
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Men fra spøk til litt mer alvor. @amatør, @Svoosj og @Henshaw: er det noen av dere som har prøvd å ta opp god opptakslyd på en flyplass, hvis det er flydur dere spør etter?
![]() |
#28 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Er forsovet enig i det alle sier, men som Per Johan nevner, så er det ikke spesielt lett å kombinere musikk/motorlyd. Valgte derfor å bare bruke musikk, i og med at det på en måte var en "tribute" til selve flyplassen!
Sony HDR-CX700VE er kameraet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med så raske sceneskifter og så mye klipping det var i denne filmen, tror jeg det beste er å ikke ha med noe motorlyder jeg. Man vil ikke få de med seg uansett, det vil bare høres rart ut. Tenk deg når klippene bytter opptil flere ganger i sekundet med forskjellige motorlyder og lydstyrker. Og time-lapse med ekte lyd blir vel bare tull :P
Nei synes musikkvalget var bra jeg, Elyas! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk even!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Støtter også trådstarter. Denne filmen gjorde seg meget bra med musikk. Flyvideoer med lydopptak blir fort mer sus enn motorlyd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Meget bra film, likte den virkelig
![]()
![]() |
#33 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var bare utrolig bra
![]() Synes lydsporet satt bra på filmen |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Tusen takk. Hyggelig at du likte den da....
![]() Kommer mer med tiden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hvordan det skal gå til aner jeg ikke, men kan se for meg at det kan være rimelig vanskelig å få til skikkelig flylyd på opptak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Vinterlys på Gardermoen (video) | PerJohan | Bilder & foto | 2 | 19-12-2016 20:35 |
Norwegian og BWI Marshall Airport (video) | BraathensSafe1985 | Bilder & foto | 1 | 28-02-2016 08:36 |
Amazing OSL Airport | TheEirikK | Bilder & foto | 2 | 25-06-2014 18:01 |