Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 20-10-2004, 07:29   #11
LN-REF
ScanFlyer Gold

LN-REF's Avatar

Default Replying to Topic 'Medlemspresentation'

Navn: Oddgeir Refvik
Alder: 30
Sivilstand: Giftet meg 15. mai i år med min kjære Torill. Har en gutt fra før som blir 9 år nå i desember
Nasjonalitet: Norsk
Bor: Røykerivegen i Ålesund, men flytter 1. des til AGP
Språk: Norsk og engelsk (Går mye i engelsk på jobben)
Yrke: Utdannet maskinist fra Ålesund Maritime Skule, seiler for tiden som 2. maskinist på rørleggingsfartøyet "Seaway Falcon" for Stolt Offshore. Reiser til USA i morgen for å mønstre på igjen skuta.
Nærmeste flyplass: Vigra og Hovden
Favoritt reisemål: Har reist mye vestover, men mindre østover. Blir vel bedre når vi skal til Australia neste år på jobb. Men er også veldig glad i København...
Fikk flyinteresse: Har alltid vert int. i fly, men det tok vel skikkeleg av da eg begynte å seile utenriks for 4 år siden. Har logget 156 flyturer siden da...
Spotting: Spotter på alle verdens flyplasser når eg er ute og reiser, besøker flyplasser når vi ligger i land med skuta. Og er fast gjest når vi har helikopter på besøk ombord.
Kamera: Sony DSC-S50 og DSC-S85. Men ønsker meg en EOS Rebel
Andre interesser: Er faktisk mer opptatt av skip fortiden, og har jobba med å få i gang et nytt Skipsfarts Forum

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules