![]() |
|
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: May 2009
Posts: 1,523
|
![]() Quote:
Med forbehold om at artikkelen er riktig, og uttalelsene fra firmaet stemmer, så er det bare positivt at DY's personell følger de myndighetspålagte arbeidstidsbestemmelsene. Så kan man alltids påpeke at planleggingen i utgangspunktet ikke skal være så stram at man ikke tåler en deicing. Den store forskjellen her på f.eks charteroperatørene Thomas Cook Scandinavia / TUI og DY er at de to førstnevnte alltid på vinteren flyr fra Norge med overnattinger for crew der nede, da man ikke tar sjansen på slike hendelser som dette. Jeg tror både DY og SAS kjører mye turnarounds, men andre vet sikkert mer om dette. Tally-Ho |
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
I serien LCC fra "Legacy"/"Nettverks"-selskaper - denne gang LH | Superhai | Flyforum | 14 | 26-09-2012 09:42 |
Boeing 737 LN-RPH lander - video (Et "spin-off" produkt av en "fotojobb") | LN-DAG | Bilder & foto | 4 | 28-06-2010 23:00 |
"Star Alliance" LN-RRL med og uten "winglets" | LN-DAG | Bilder & foto | 22 | 14-01-2010 14:20 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |