![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En liten oppdatering...
Alder: 37 Sivilstand: Gift, har en jente på 13 år og en sønn på 8 år. Bor: Stjørdal ved TRD/ENVA Yrke: Jobber som Sykepleier i Malvik Kommune. Nærmeste flyplass: Trondheim Lufthavn Værnes. 7 km til terminal. Flyinteresse: Kom med morsmelken. Alltid vært interessert i fly, og særlig Boeing og Airbus maskiner. Husker spesielt godt da Braathens S.A.F.E kom med Boeing 767-205 til Værnes for første gang. Da var jeg 10 år gammel... En annen stor begivenhet var da jeg lørdag 9/10-04 fikk sitte på klapp i Norwegians 737-300 TRD-PRG-TRD. En fantastisk opplevelse... ![]() Spotting: Mest opptatt av opplevelsene live. Lyd og Lukt er også viktig. ![]() Kamera: Canon EOS 400D, Sony Ericsson Xperia X10 Linse: Sigma 18-200mm Samler på: Flylitteratur og modellfly i plastikk av airliners. Favorittfly: Airbus A330 og A380 Biltyper: VW Passat stv. Comfortline 2,0 TDI 4Motion 2012 mod. og VW Golf 1,8 GL 1996 mod.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
En liten oppdatering igjen...
Alder: 38 Sivilstand: Gift, har en jente på 15 år og en sønn på 10 år. Bor: Stjørdal ved TRD/ENVA Yrke: Jobber som Sykepleier i Malvik Kommune. Nærmeste flyplass: Trondheim Lufthavn Værnes. 7 km til terminal. Flyinteresse: Kom med morsmelken. Alltid vært interessert i fly, og særlig Boeing og Airbus maskiner. Husker spesielt godt da Braathens S.A.F.E kom med Boeing 767-205 til Værnes for første gang. Da var jeg 10 år gammel... Andre store begivenheter var bl.a. da jeg lørdag 9/10-04 fikk sitte på klapp i Norwegians 737-300 TRD-PRG-TRD. En fantastisk opplevelse... ![]() Spotting: Mest opptatt av opplevelsene live. Lyd og Lukt er også viktig. ![]() Kamera: Canon EOS 400D, Samsung Galaxy S4 Linse: Sigma 18-200mm Samler på: Flylitteratur og modellfly i plastikk av airliners. Favorittfly: Airbus A330 og A380 Biltyper: VW Passat stv. Comfortline 2,0 TDI 4Motion 2012 mod. og VW Golf 1,9 TDI 4Motion 2007 mod.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|