![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Vet ikke om denne linken funker, må skrive inn deler av kortnr først: http://www.travelprivilegesnorway.co...es&State=reset |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Et annet minsu med Amex er at du må betale for loungetilgang (PP). Litt småsurt, men for meg har det til nå ikke vært noe problem som EBG som dessuten reiser TATL i C dersom jeg ikke benytter *Alliance. Edit: Etter en noe nølende start har jeg fått veldig god service i det siste. For eksempel nektet et selskap her i USA å godt Amex utstedt i Norge. Det har de visstnok ikke lov til og Amex ringte meg og fulgte deretter opp saken. I en periode fungerte heller ikke nettkontoen min, da stilte de opp og sendte meg kontoutskrift på e-post når jeg ba om det.
Kommende flyturer: Mai: OSL-CPH-PVG i C (SK); juli-august: OSL-EWR-PHL-ORD-CPH-OSL i C (SK og US). Last edited by BårdK; 08-12-2011 at 17:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Helikoptersightseeing i NYC med åpne dører - hvilket objektiv bør jeg velge? | Millemor | Bilder & foto | 0 | 30-04-2017 16:01 |
Hvilket kort? | fjasebase | Reiseforum | 18 | 20-04-2012 23:43 |
Eurobonus vs. Norwegian Reward, hvilket kort gir best opptjening på bruk? | Fokker 50 | Flyforum | 17 | 30-10-2009 22:51 |