![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
En annen baktanke, er nok at du kanskje kjøper noe med det det samme du er i kiosken.... Det er pengemaskinen Avinor vi snakker om her tross alt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ser heller for meg: "De gratis kortene har vi ikke flere igjen av, men du kan få kjøpt...."
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nå er enkelte steder det er satt opp dispenser, og andre steder har de ansatte bare lagt ut en haug med kort. Dessuten tror jeg kioskene m.v. har mer enn nok med egne kunder.
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Irriterende WiFi på Avinor-flyplasser | Rland | Reiseforum | 6 | 20-02-2019 09:36 |
Avinor om framtiden for lokale flyplasser | LN-HFH | Flyforum | 1 | 20-05-2015 15:50 |
Avinor: Gratis internett på flyplassene | Skipskatta | Flyforum | 1 | 06-04-2011 10:14 |
Gratis flydata fra Avinor | storg | Flyforum | 3 | 02-07-2009 18:58 |