Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 06-06-2011, 00:00   #1
grindstein
ScanFlyer Silver
 
Join Date: Jan 2006
Location: Nannestad
Posts: 984
Default Re: SAS: Fremtidige IC-fly

Quote:
787 er en god erstatter for 767, 332, 333 og 343 (evt også 772)
350 er en god erstatter for 332, 333, 343, 345, 346, 772 og 77W
Men så bør man vel heller ikke glemme at det er noen store B777 brukere som vil at Boeing skal komme med en B777NG. Da blir jo det enda mere intresangt på litt lengre sikt hvordan en eventuel lansering av en B777NG vil påvirke A350 og B787 salget. Man vet jo idag at B777 er en av tidenes best selgene langdistansefly. Så hva kan en B777NG ha å si på den statestikken?
__________________
grindstein is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Dansk luftfart - den fremtidige strategi EvakCPH Flyforum 23 11-12-2017 07:33
Hvilke fremtidige registreringer vil DY bruke? DY_ENZV Småprat 6 01-02-2014 22:29
Kastrup og fremtidige udvidelser Fysikeren Flyforum 3 20-12-2011 11:35
Norwegians fremtidige planer sukram Flyforum 23 27-04-2008 00:37
1980-tallets fremtidige fly Flight0017 Flyforum 11 22-06-2005 14:00


All times are GMT +2. The time now is 23:07.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.