![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Dec 2009
Location: Göteborg
Posts: 480
|
![]()
fra Flygtorget
http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=8438 Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Aug 2010
Location: Hjemme
Posts: 608
|
![]() Quote:
Last edited by LN-BLO; 12-01-2011 at 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]()
Emirates og Quatar trenger feedere til og de ha ubegrenset med penger. Klar kjøper !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Jun 2009
Location: Sørlandet
Posts: 1,449
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,388
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
Location: Oslo
Posts: 8,483
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,563
|
![]()
De har ikke vist noen interesse av å overta andres problemer tidligere, og jeg tviler på at de vil begynne nå ... Som de fleste fullserviceselskaper har de interlineavtaler og kan fint styre sin feed fra offlinestasjoner på den måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]()
Emirates/Quatar/Etihad er hatet av alle Europeiske selskaper. De tillater f.eks også 30 kilo bagasje i turist klasse som ingen andre IATA selskaper tillater. Om de kan få en
egen feeder airline til LHR/FRA/CDG osv. på sine betingelser er jeg overbevist om at de byr dersom SK blir lagt ut for salg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,388
|
![]() Quote:
Og hvorfor blander du inn IATA her, bortsett fra for å understreke at innlegget ditt er fullt av faktafeil? Emirates, Qatar Airways og Etihad Airways er alle medlemmer av IATA, sammen med 227 andre flyselskaper http://www.iata.org/membership/Pages/airlines.aspx Og det skrives Qatar uten u |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]() Quote:
Om et selskap er medlem av IATA gir overhodet ikke de samme fordeler som om du eier et selskap og styrer selv, og du kan selv kan bestemme priser og cnx tider, sammenfallende service vilkår osv. Med ditt syn hadde man ikke trengt flyallianser/konsolderinger for man har jo IATA ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jan 2011
Posts: 148
|
![]() Quote:
med penger og flere pax via en EU feeder som de eier og som de kan styre og endre som de vil, er sikkert hyggelig uansett pris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Swiss splittes i to selskaber | jefi99 | Flyforum | 12 | 09-02-2015 13:33 |
3 Selskaber fra ørkenen truer freden | sk931 | Flyforum | 5 | 25-01-2011 15:50 |
USA selskaber konkurs..spørgsmål om tid ifølge... | sk931 | Flyforum | 47 | 06-06-2008 15:58 |
Skatteproblemerne er store for SAS-piloterne | Guest | Flyforum | 1 | 08-03-2006 21:15 |
store SAS cuts i KBH | Guest | Flyforum | 7 | 30-09-2005 15:56 |