![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
Location: Bergen, Norway
Posts: 8,735
|
![]()
Litt lettere å kunne stenge en rullebane for brøyting, mens trafikken går på den andre, kontra å måtte stenge flyplassen når den er ille nok. Tror vel også, naturlig nok, at brøyteberedskapen og utstyret er en del bedre på OSL enn på BGO.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Air Traffic Controller
![]() Join Date: Mar 2010
Location: Stavanger
Posts: 739
|
![]() Quote:
Definisjonen av "å stenge" er også litt flytende blant flyplasseiere.. Noen sender NOTAM om stenging for f.eks. 30 minutter ved brøyting, mens andre sier "vi brøyter mellom flyene.." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-OSL-BCN-OSL-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-CPH-GVA-CPH-BGO-SVG-CPH-EWR-YHZ | 737-405 | TripReports | 32 | 16-12-2014 01:13 |
BGO-OSL-MAN-CPH-BGO-TRD-AES-BGO-OSL-CPH-IAD-BWI-ATL-LAS-LAS-PHX-BWI-DCA-ORD-CPH-BGO | 737-405 | TripReports | 28 | 27-08-2014 04:15 |
Spray - og et merkelig fenomen... | Harald Oanes | Bilder & foto | 15 | 02-05-2010 17:39 |
Brennende fenomen over Oslo | tabrenna | Flyforum | 3 | 16-07-2007 10:27 |