![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Jeg har bodd på Radisson BLU og Intercontinental flere ganger. Beliggenheten til Intercontinental er topp, både i forhold til business og pleasure. Lett å få øye på fra overalt i sentrum er også en fordel, da det meste er innenfor gangavstand så lenge været er godt. Rommene er store med både walk-in shower og badekar, samt en meget god frokost. Hvis du går for Club Room, har du loungetilgang med gratis internett, frokost, middag, samt drikke hele dagen (alkohol frem til kl 20). Toppetasjen er satt av til fitnessenter, svømmebasseng, boblebad m.m. Det føles veldig riktig å sitte i boblebadet i 46. etasje (eller hva det nå er) med utsikt over hele Warszawa.
Hotellets limousineservice henter deg for øvrig på flyplassen for halvparten av det Someone betalte for en kjip taxi ![]() Prisnivået på Intercontinental er heller ikke avskrekkende. Radisson BLU er et nokså typisk Radisson-hotel. Du vet hva du får, men for en marginalt høyere pris får du veldig mye mer hos Intercontinental, i mine øyne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Jeg har sett litt på Intercontinental, og det ser ikke verst ut ![]() ![]() Sheraton hadde også limo-service til/fra flyplassen, samt rundt omkring hvor man nå enn skulle. Det benyttet vi oss av flere ganger når jeg var der. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Warszawa-tråden | AirbusTrond | Reiseforum | 5 | 01-08-2016 21:07 |