Flyprat

Go Back   Flyprat > Reiseforum

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 16-05-2010, 22:12   #1
ILS2
ScanFlyer Gold

Default Re: Hotellforslag i Warszawa?

Jeg har bodd på Radisson BLU og Intercontinental flere ganger. Beliggenheten til Intercontinental er topp, både i forhold til business og pleasure. Lett å få øye på fra overalt i sentrum er også en fordel, da det meste er innenfor gangavstand så lenge været er godt. Rommene er store med både walk-in shower og badekar, samt en meget god frokost. Hvis du går for Club Room, har du loungetilgang med gratis internett, frokost, middag, samt drikke hele dagen (alkohol frem til kl 20). Toppetasjen er satt av til fitnessenter, svømmebasseng, boblebad m.m. Det føles veldig riktig å sitte i boblebadet i 46. etasje (eller hva det nå er) med utsikt over hele Warszawa.

Hotellets limousineservice henter deg for øvrig på flyplassen for halvparten av det Someone betalte for en kjip taxi

Prisnivået på Intercontinental er heller ikke avskrekkende.

Radisson BLU er et nokså typisk Radisson-hotel. Du vet hva du får, men for en marginalt høyere pris får du veldig mye mer hos Intercontinental, i mine øyne.
ILS2 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-2010, 22:26   #2
TOS
ScanFlyer Mile High Club

TOS's Avatar

Default Re: Hotellforslag i Warszawa?

Quote:
Originally Posted by ILS2 View Post
Hotellets limousineservice henter deg for øvrig på flyplassen for halvparten av det Someone betalte for en kjip taxi

Prisnivået på Intercontinental er heller ikke avskrekkende.
Takk for tips så langt.

Jeg har sett litt på Intercontinental, og det ser ikke verst ut . Jeg tror jeg kanskje kan selge inn dette til min kollegaer.....
Sheraton hadde også limo-service til/fra flyplassen, samt rundt omkring hvor man nå enn skulle. Det benyttet vi oss av flere ganger når jeg var der.
TOS is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules