![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Nov 2007
Posts: 3,838
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
Join Date: Sep 2004
Location: KRS
Posts: 911
|
![]()
Poenget mitt er at jeg trodde man gikk bort fra det på 737 fordi det var lite praktisk med tanke på deler og bytting av deksler. Er dette tilbake som standard, eller er det bare lakkeringsverkstedet på Renton som har jobbet utifra gamle skisser?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
Location: Oslo
Posts: 10,923
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY EI-FYE - status | LN-MOW | Flyindivider | 21 | 12-07-2023 20:18 |
DY LN-NOT - status | LN-MOW | Flyindivider | 41 | 28-08-2017 01:48 |
Er LN-RNU og RNW nye? | Marius Moberg | Flyforum | 6 | 29-05-2012 22:15 |
Status | sk931 | Flyforum | 5 | 28-09-2004 20:00 |