![]() |
|
![]() |
#21 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oh yes!
Quotation marks and you're safe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Homebrewer
|
![]()
Flott rapport fra en tur jeg har tatt en del selv
![]() Kan du forklare noe nærmere hvordan denne turen kvalifiserte til 60k med poeng? Iflg tabellen på SAS sine sider burde den kvalifisere til halvparten om du har *Gold. Ser du skriver at det var en kampanje, men var denne "public"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har jo vært mye skriverier her på forumet om disse kampanjene.
Men den ene kampanjen gir dobble grunnpoeng som kun teller for å oppnå kortnivå raskere. Den andre kampanjen ga 31000 ekstrapoeng hvis man hadde en t/r reise i biz intecontinentalt. I tillegg kommer jo de vanlige poengene, og som EBG får jeg 25% ekstra på det. Håper det var oppklarende! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Takk for grundig rapport. Enig i at ting fortsatt er avhengig av humøret til besetningen, for meg ble det motsatt med bedre tur hjem enn ut (tror kanskje jeg hadde "ditt" ut-crew da jeg reiste hjem).
Når det gjelder aviser så savner jeg eget avisstativ i biz-inngangen til flyet. Ofte blir avisstativene tomme før (oss) biz-kundene kommer dassende fra loungen. Jeg er også meget fornøyd med bonuskampanjen selv om min utreise var for tidlig, som EBG fra før av ble det likevel nok til gullkort 1 år til bare på denne ene reisen (15 000 poeng ut og 30 000 poeng hjem + litt til for innenriks TG)
![]() |
#26 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#27 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Takk for utmerket tripreport!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Det heter Tim Boutique Hotel og ligger i 2nd road, vis a vis Lek Hotel og Mike Shopping Mall.
link her: http://www.timboutiquehotel.com/ Vi betalte 2000 bath pr natt. Vi måtte forhåndsbetale for å få denne prisen. Veldig greie hotellrom og grei beliggenhet. BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Takk for flott rapport! Mange gode matbilder her. Hadde nok også valgt fisken på utreise, svinet høretes kjedelig ut. Men danske smørrebrød ved ankomst BKK? Hver sin smak! Pleier å gå minst en uke før jeg får lyst på vestlig mat i Thailand...
Davy Wahtne stadig på tur, altså... Han er jo ganske liten og drikker ikke alkohol, så da er det nok ikke verdt prisen.. kan jeg tenke meg. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Og fin beliggenhet i forhold til beachen da ![]()
![]() |
![]() |
#31 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]()
Tusen takk for en innholdsrik og velskrevet rapport! Alle opplevelser i luften er avhengig av besetningens innstilling, kompetanse og samspill - og man kan være heldig og uheldig. Det virker som du har fått mye for pengene med denne turen. Og ikke minst vanvittig god bonusopptjening! SAS har all grunn til å være stolt over produktet sitt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Ute på tur
|
![]() Quote:
-A |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
FinalCall.travel/no
|
![]() Quote:
![]() BF ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Ute på tur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
FinalCall.travel/no
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
ScanFlyer Virgin
|
![]()
Tusen takk for flott rapport med supre bilder! Du får en bonus for bildene fra BKK. Jeg får rent hjemlengsel, selv om det ikke er mer enn to uker siden vi kom tilbake derfra.
Toy Studio på MBK er min absolutte favorittbutikk. Der brukte jeg "halve lønna" da jeg bodde i BKK. Sist jeg var der husket de navnet mitt, selv om jeg ikke hadde vært innom på et år :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Flott rapport! Reiste selv til BKK med TG på C-class i oktober, men holder nok fortsatt en knapp på SAS når det gjelder mat og service. Et dyrlegesmørbrød på Stable Lodge er aldri feil, selv om jeg også er glad i asiatisk mat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan noen si hva som er smarteste (ikke nødvendigvis billigste!) måte å komme fra BKK og inn til Stable Lodge, monorailen er vel ikke åpnet ennda??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Taxi helt klart!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glimrende bilderapport, Biz.. For min del hadde nok denne US and A boeren gått rett på smørrebrødene i Thailand
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dagens gladeste passasjer? Nr 10.000.000 på MOL | Wiggo Hovde | Småprat | 0 | 13-02-2015 19:54 |
Vil KRS og AES runde 1 000 000? | rosinbolle | Flyforum | 17 | 13-10-2012 01:29 |
TRD rekord idag! Pax nr 3 000 000 passert!!! | LTH | Flyforum | 25 | 09-12-2006 11:36 |
På søndag runder CPH passager nummer 500.000.000 | PP | Flyforum | 0 | 05-04-2006 15:35 |