![]() |
|
![]() |
#19 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,632
|
![]()
Man sparte anslagsvis 1.5% fuel på modifikasjonen.
|
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Teknologiske forskjeller - 737NG og A320 | ILS2 | Flyteknisk forum | 35 | 17-10-2024 15:50 |
A32X - B73X forskjeller | kekker | Småprat | 17 | 15-11-2014 21:32 |
Forskjeller i forsinkelser mellom DU og SK | Spruce Goose | Småprat | 3 | 03-05-2014 19:09 |
Forskjeller på A320NEO og 737MAX? | fokkeren | Småprat | 1 | 26-07-2012 10:31 |
Visuelle forskjeller B737 | Harald Oanes | Flyteknisk forum | 10 | 06-10-2009 10:03 |