![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
Faktisk har Basejumper jo ikke helt urett. Man kan fly med en 738 til Halifax og til New York. Man ma bare senke avgangsvekten tilsvarende.
__________________
Business Analyst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,397
|
![]() Quote:
Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
critical mind
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,794
|
![]()
MOW, dersom du kikker en side bak, sa ser du at Basejumper sitt spörsmal ble generell.
HMWK reiste dette spörsmal som du siterte. Men du kan umulig svare pa dette og forbinde dette med en sa omfattende og stötende argument mot basejumper!
__________________
Business Analyst |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS og OPS | ENBO | Flyteknisk forum | 0 | 19-10-2013 22:02 |
Southwest OPS | Blubird | Flyteknisk forum | 13 | 16-06-2012 12:25 |
Jet Time overtager 737-ops fra Cimber | FlyHi | Flyforum | 15 | 19-03-2012 17:01 |
Cimber dropper 737-ops | Yabadoo | Flyforum | 21 | 19-12-2011 15:35 |
SAS OPS | sk931 | Flyforum | 0 | 08-07-2005 23:06 |