![]() |
|
![]() |
#41 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Jeg vil hermed slå fast at endel journalister burde funnet på noe annet å gjøre og endel passasjerer burde finne andre transportmidler enn fly
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Btw. her er cockpit og cabin bilde fra Hola Airlines:
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=132948 http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=132949 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg ser hverken ducttape eller inop-stickers, jeg .... En liten flerr i teppet, kanskje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Takk for bildene Speedbird!
Får håpe det hyggelige Hola crewet ikke får vite noe om disse idiotiske usanne mediaoppslagene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banned
|
![]()
Tror disse reaksjonene kan skyldes at mange går rundt og tror at Norwegian nå bare har nye fly. Har møtt flere som tror det etter alle medieoppslagene angående flykjøpene til DY.
Når Ola og Kari så kommer på flyplassen og oppdager at flyet IKKE er nytt og t.o.m fra et annet selskap blir de skuffet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Kan skjønne at enkelte reagerer litt når de har kjøpt billett med DY og så dukker det opp et helt fremmed fly med ukjent flagg, fremmedspråklig crew m.m. Dersom dette hadde vært et engangstilfelle (dvs. innleie til en tur eller en dag) hadde det nok glidd forbi, men DY må nok ta litt skyld for å informere dårlig. De forsøker å selge Norwegian, men sender folk med andre selskaper hele sommeren. Men det er agurktid og folk biter på, grenser jo til mobbing og rassisme det man legger opp til hos E24.
Bildene til Speedbird viser jo et fly som faktisk ser mer ryddig ut en en del av 300-ene til DY var en periode. Husker å ha fløyet med et fly som hvertfall hadde fire forskjellige setetyper og -breder så midtgangen buktet seg som en orm bakover.
![]() |
#47 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
En skal ikke undervurdere folks frykt for å fly. Satt i sin tid sammen med et par til Tenerife, hvor Spanair stilte med MD. De var fra seg av frykt for dette spanske selskapet de ikke kjente til. Da jeg nevnte for de at dette faktisk var eid delvis av SAS så ble de lettet og hadde en flott tur nedover. Som takk fikk en student på tur mang en god drikke på veien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Newcomer
|
![]()
Synes reportasjen er nødvendig! Sist jeg fløy fra Alicante til Oslo var det med Norwegian, nemlig Hola flyet, trangere seter skal man lete lenge etter og sitte der i over 3 timer var rene torturen. Saken er den at jeg hadde aldri forventet noe slikt da jeg bestilte bilett hoss Norwegian, så neste gang jeg skal reise blir det nok SAS selv om det er noen hundre kroner dyrere.
![]() |
#49 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Newcomer
|
![]()
Har ikke opplevd noe slikt hos SAS og dermed skal jeg ikke si noe om det.
![]() |
#51 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Godt poeng!! ![]() ![]()
![]() |
#52 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=33929
![]() |
![]() |
#53 |
avsluttet
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Newcomer
|
![]()
Synes det er synd at Pax vet så lite om hva de driver med.. Husker jo KKZ når den hadde seter fra hvert prestegjeld.. da var det mange som grein på nesa, og lurte på om hvorfor norwegian leide inn fly som var så stygt.. det sto jo sliver på det, å da var det jo Silver airlines.. gud jeg ble møkk lei av og forklare hva det var, å nå har jeg sluttet med det..
Men når nye seter kom så trodde mange at det var et nytt moderne fly til Norweigan..å når KKX kom med vinglets så var det jammen bra hvor fort disse 737-800 maskinene ble levert til norweigan.. så jeg opplever mye rare folk må jeg si som vet lite om hva et fly er... Synd Hola skal bli utsatt for sånt som dette her.. de er så hyggelige å trivelige.. Han journalisten bør heller pille seg i nesa enn og skrive noe mere.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Eg snakker Bergensk på gate
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Newcomer
|
![]()
Jeg er norsk.. men jeg er kansje dum nok til å jobbe for Luselønn.. men jeg liker jobben så mye at lønn får bare være sånn som den er..
Last edited by nphelay; 17-07-2008 at 01:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2007
|
![]()
Det finnes flere flyplasser i dette landet enn OSL må du huske Wishmaster.
Sola er det meget få svensker: Innsjekk: 100% ![]() Gate: 100% ![]() Kabin: Ikke sikker men nesten alle eller alle er ![]() Cockpit: Ikke sikker men alle jeg har snakket med er ![]() Ramp 2x ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
I Roeros paa OSL er det ihvertfall ganske mange svenske, tror nesten jeg vil si overvekt av svensker? Correct me if I am wrong... Og naa er det vel OSL som har flest DY-flighter...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Newcomer
|
![]() Quote:
![]() ![]() Men de er hyggelige arbetar killar oc flickar... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
[Quiz] Gamle fly | LN-KOG | Flyforum | 4 | 20-04-2015 19:41 |
Ny-gamle fly, og ny-malte fly... | Harald Oanes | Bilder & foto | 6 | 23-06-2011 01:17 |
Gjenbruk av gamle fly | LN-BLO | Flyforum | 4 | 18-12-2010 17:57 |
Skremt av dårlige fly | BGO | Flyforum | 1 | 16-07-2008 09:58 |
Gamle fly | Olebno | Flyforum | 1 | 27-05-2005 14:41 |