![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Browncoat
Join Date: Oct 2007
Posts: 6,251
|
![]()
Alternativ indikasjon, er det visuell sjekk fra kabinen eller finnes det 2 sensorer per gear på at gear er nede?
__________________
"The human body can be drained of blood in 8.6 seconds given adequate vacuuming systems." - River Tam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
Join Date: Dec 2004
Location: Vienna
Posts: 3,634
|
![]()
Det finnes to forskjellige. du har tre lys oppe på instrumentpanelet og tre lys nede i dørken under luken for "alternate gear extension". De tre nede ved alternate har sålangt alltid vist seg å gi korrekt indikasjon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Qantas: Q400 problemer med landing gear | LN-GBM | Flyteknisk forum | 12 | 03-09-2010 20:34 |
Nok en dash8 med problemer ? (ikke q400) | sail4fun | Flyforum | 1 | 24-08-2008 16:21 |
Austrian med Q400 propelproblem | Jan | Flyforum | 10 | 01-11-2007 11:39 |
Problemer også for Flybe med Q400? | VC-10 | Flyforum | 3 | 13-10-2007 23:54 |
Flerer SK Q400 med problemer | BU595 | Flyforum | 10 | 11-09-2007 05:53 |