Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum

Notices

Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-09-2007, 10:38   #1
seatsniffer
ScanFlyer Blue
 
seatsniffer's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 348
Default Re: SAS relanserer service

I service legger jeg at fra du møter personalet på flyplassen til du har gått ut av siste dør på siste flyplass, så skal du føle at du har vært velkommen, blitt tatt vare på og føle deg velkommen tilbake.

I enkelte tilfeller så føler jeg som passasjer meg som et onde, en person som personalet helst ikke vil se inn i øynene og som de helst vil bli kvitt på enkleste måte. Det virker ikke ut som om det er jeg som deres kunde som er roten til deres eksistens. Jeg betaler tross alt lønna og vil bli behandlet etter det. (Dette gjelder selvfølgelig ikke alltid)

Jeg forventer ikke å få gå ombord flyet når jeg kommer 10 min før avgang, men jeg forventer at de kan bruke litt skjønn. Om jeg kommer 38 min før oppsatt avgang, så burde det ikke være noe problem å få meg ombord. Vertfall ikke på småflyplasser(dvs mindre enn OSL, BGO, TRD,SVG). Om flyet skulle bli forsinket 45min, så hadde jeg blitt kraftig provosert om jeg ikke fikk sjekke inn om jeg kom to min for sent til innsjekk på opprinnelig oppsatt avgangstid...


Uansett så har SAS et stykke å gå i forhold til reklamene sine. De lover noe de ikke kan gi. Service er ikke en kopp kaffe eller te. Service er mer på det personlige plan enn som så.
__________________
life is rough - so you gotta be tough
seatsniffer is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Wizzair relanserer Gdansk-Molde Someone Flyforum 4 27-06-2019 13:36
Fra "Vi relanserer service" til "Din tur" EB Flyforum 51 24-12-2015 12:11
Service SAS vs. Aegean. Twin Otter Reiseforum 4 28-04-2012 17:34
SAS relanserer CloudShop FlightDeck Reiseforum 24 30-04-2010 09:05
SAS Bagasje-service ! linium Flyforum 4 26-10-2007 12:27


All times are GMT +2. The time now is 03:34.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.