![]() |
|
|
![]() |
#1 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Herlig!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God tur - send litt oppdateringer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Så hadde man endelig tid til å avslutte denne rapporten etter litt vel mye farting siste ukene. BKK er som vanlig en stor og fin flyplass som det vel ca 50% av gangene man er der er ganske vemodig da man er på vei hjem fra paradis.. 17 dager på farten gjøre det dog litt lettere da. Hele opplegget med all innsjekk på «international» på HKT fungerte utmerket og det tok ikke lange stunden å komme seg der vi skulle.
Vi klarte å gå helt feil til feil Miracle Lounge først som var ganske stusselig, men ble geleidet til en 12-15 minutters gange mot den som var nærmere SAS gaten. Leser mye variert om Miracle Loungen og veldig mye «alt var bedre før» - men vi likte den, og du sitter lyst og åpent med relativt greit utvalg av mast og drikke, samt at det er en disk som lager en del retter på bestilling. Klientellet var stort sett skandinavere som også så fornøyde ut. Veldig deilig å sette seg i gode gamle 2A som nå står som vanligste sete i denne artige nye funksjonen i SAS appen. Jentene fikk rad 1 og junior fikk 3A, men han han protesterte allerede under bookingen da han har lært seg at oddetall ikke er optimalt på SK. Tror 70% av business kabinen var oppgraderte i en eller annen form de de var litt spredt og setekartet var meget åpent selv dagen før avreise. Egentlig ikke alt for mye å si om SAS business som ikke er sagt før.. Deilig fly, gode seter, moderat utvalg av filmer, meget god champagne og irriterende skrukork-viner. Denne gangen valgte jeg for første gang på mange år en GT (da SAS sin BM overhodet ikke kan overgå den undertegnede lagde selv i loungen et par timer tidligere) og den var veldig god.. Tror det er Harahorn og Fevertree Tonic. Maten… To retter å velge mellom pluss en vegetar. Da satte man igjen med kylling eller biff. Det er så sabla dårlig og igjen forbarmet jeg meg over at jeg ikke forhåndsbestilte fisk. MEN – maten var faktisk meget god hele turen og man fikk til og med smelt inn en fem timers søvn oppi moroa. En ærlig dom på denne flighten er vel terningkast fire. Vi var dumme nok til å betale for denne turen, og må si det virkelig ikke er verdt denne summen med tanke på at de tre yngre ikke bælmer champagne (faktisk ikke fru Sud heller som tar ett glass og binger etterpå) Turene som er booket til US for sommeren nå er i Pluss (som jeg også syter litt om selvfølgelig), men økonomi uten kjøtt og puter er for dårlig, og business alt for dyrt.. Men turen som helhet ga mersmak og neste jul kan fort også bli ett eller annet sted i Asia. Så snipp snapp snute. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Radio P4 sprer julestemning på OSL | LN-CGJ | Småprat | 4 | 21-12-2014 16:06 |
Julestemning med Finnair sin nye reklamefilm | hifiman | Småprat | 0 | 30-11-2014 13:59 |
Thailand | RH | Reiseforum | 6 | 21-04-2012 21:06 |
Thailand (Bangkok) | AirbusTrond | Reiseforum | 4 | 22-02-2007 17:28 |