![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…her i vest er en litt usikker paa om det er langt nok vest, saa vi setter kursen vestover med en A330, litt nyere modell enn den som skal ta andre forum medlemmer til Granka, her er foerste del maal Paia og Cafe des Amis - alltfor lenge siden sist.
Leiebil er bestillt etter SudCaravelle metoden, dog size L (X3) er kun 2 av oss, Paia har ingen Hooters - ikke noe savn for oss, medbrakt er bedre(alltid) - Fisken er oppgradert fra Delfin til Orca, mulig er det lokale brygget ogsaa en oppgradering. Eiendomsmegleren er ogsaa en old surfer Dude, Fred Haywood som vel ennaa har verdensrekorden i speed Windsurfing, men vi stikker vel innom Flatbread Company hvor en annen Windsurfing Dude staar bak, han har ogsaa en meget god Flatbread Resturant i Whistler om dere er i naerheten….. Om luften blir daarligere - Go West !
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God ekstra best en fra Lillestrøm!
Onsdag og fortsatt ferie, det er helt greit egentlig! Fin tur til TRD i går med til og med spotting av F35. I dag er planen og pakke ferdig før vi triller nedover mot Vestfold i kveldinga med VY. Først Tønsberg, før vi havner i Larvik i morgen. Ha en makaløs onsdag! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Lillehammer hvor etter mye regn det siste døgnet er meget god luft - nesten for crispy. Retur til Ris i løpet av formiddagen - så må Alfa`n tømmes før innlevering i morgen. Ha en best onsdag her eller der.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God onsdag fra Haugesund.
Tidlig i seng, dermed også tidlig opp, regnet høljer ned, luksus å kunne vurdere å gå å legge seg igjen etter stille frokost og litt nett-orging. ![]() Kom akkurat på at jeg ikke har flydd siden slutten av juni, litt uvanlig, men intet savn (ennå). |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Provence. Det skal i hvertfall bades og spises. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Da er jeg i gang med dagens første dose med antibiotika. Planen i dag er å få tatt meg en tur til Drammen for å treffe noen kollegaer, så fremt ikke legen har noen andre planer da. Da prøver jeg i morgen.
De ringte fra Riksen i går vedrørende ny operasjon. Det blir operasjon allerede 22. august. Dette blir en stor og omfattende operasjon, men legene mener at det er det som skal til for å bli kvitt utfordringene jeg har slitt med i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret.. Mye aktivitet på våre utekontorer så tidlig i august så det blir litt lengre dager enn ventet.
Litt trøtt i dag så det blir nok tidligere kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra prærien. Forsøker å jobbe litt her på morgenkvisten. Det går tregt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her venter barnehagestart i dag og en normal hverdag truer. Om fem dager må jeg jammen dra på jobb igjen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra bortekontoret.
Startet dagen med å legge inn bestiling på 3 store sekker med pukk som leveres Fredag. Hvis noen i nittedal har lyst på litt trening, så ta med trillebår. Estimert ca 60 lass for å få det hele ned i hagen... Ellers er det rimelig hektisk. Men ser ut som jeg har sånn relativt grei kontroll, så da skal jeg ikke klage så alt for mye. Lurer ellers på om det blir mulighet for B&B langt uti havet til DC8'rn når surfer duden har gjort jobben og et passende shack er klar... ? Datteren som fikk to streker (covid) holder seg hjemme, men er omtrendt like syk som hennes mor var, så hun kjeder seg. Far fikk da handleliste for at hun skulle lage kake, samt kokkelere middag. Så aldri så galt det ikke er godt for noe. Og når hun da ikke har feber og andre symtomer nå er gone, så er hun nok definert som frisk. S |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Men mener å huske at du har ganske brukbar nedoverbakke fra vegen til hagen? Er det ikke bare å la tyngdekraften gjøre jobben? Hei og hå fra bortekontoret. Dagens logiske konklusjon i transportbransjen: Når en kunde må fjerne varer fra en faktura, så øker verdien på godset. Ellerno. Krysser fingrene for Viking-Lottoen nok en gang. Ble forbikjørt av en bil fra Norsk Tipping i dag, så velger å tolke det som et tegn. Ellerno. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
Fikk akkurat melding fra Franzefoss om at transportøren lurte på hvilken kran han burde ha... fristet til å melde inn mobil kran.... pga av masse kabler som henger akkurat litt feil så sliter de med å løfte ting ned i hagen.... men hadde jo vært herlg om han hadde en litt kul og sterk sak som gjør mirakler.... S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Mahalo fra Lillestrøm . Finn Erik : God tur til Maui
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra ganske midt i Norge der vi fortsetter turen sørover. Vi sier som DDE: "...Han kjøre E6, den strakast vei'n..."
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Og speaking of Granka... her er stemningen i taket over at vi har booket neste sydentur til de sagnomsuste Kanariøyene. Riktignok ikke med 330, men med 321 i julen. Siden dette er gjort skal jeg nå sette i gang og forsøke å lage brunsaus til i kveld. Jeg er ikke spesielt flink til å lage brunsaus, så jeg begynner tidlig nok til å ha tid til et par-tre-fem forsøk. Inkludert innkjøp av mer Melange. Ha en stilig dag!
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Fy skam!
Melange er som du skulle servere elefanten Jolly Cola. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Her jobbes det godt på bortekontoret i prosjektet. Nye medarbeidere i prosjektet skal ha innføring i ettermiddag , så da blir det "show and tell" fra min side. Håper at griseværet her i sørvest gir i løpet av ettermiddag/kvelden slik at bærinnhøstingen i hagen kan fortsette. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Men er det ikke noe med klumper og makan og etc... jeg har prøvd en gang før og alle er enige i at det ble verdens verste brunsaus.
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Ta toget, ta toget, ta Melange …. Øystein Sunde, var det ikke?
G’morgen fra 30040, hvor luftkvaliteten er bra men dårligere enn både Seattle og Maui. Her gjelder det å passe på hvor man setter føttene. To bikkjer er sentralt plassert. Fikk dumpet 14 års samling av etterladenskaper fra hjemmekontoreringer i går. Printere, routere, keyboard, Alexa’er osv osv .. Ble nesten et fullt lass i pickup’en. Var mer enn jeg trodde, gitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Bion mercoledi eller god onsdag | EB | Flyforum | 14 | 06-07-2022 19:06 |
Mahalo fra Lahaina (eller god Mandag) | dc-8-63 | Flyforum | 20 | 08-02-2022 06:28 |
California er i grunn helt OK (eller God Onsdag) | dc-8-63 | Flyforum | 10 | 11-11-2020 17:17 |
God tirsdag....eller var det onsdag? | Chriscross | Flyforum | 18 | 12-02-2014 17:13 |
OSL-NYC eller IAD onsdag 5/7? | Jumper G5 | Flyforum | 4 | 04-07-2006 23:50 |