![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Nespresso og nyheter før hjemmekontoret åpnes i 6-tiden. Hyggelig å se atdet er flere enn normalt som planlegger bryllup og flere ønsker seg å gifte se på Røros...så dagen i dag skal være i romantikkens salgstegn:-) Så blir det en bra tur i marka som vanlig i ettermiddag. Haen bra onsdag - allerede midtveis i arbeidsuken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Ser ut til å bli en bra vårdag. Men siden jeg både har stått med og sørget for at bandittene fikk mat tenker jeg snart søke tilflukt på hjemmekontoret. Dessuten kommer det en hagefyr i formiddag, da vi har et anbud ute for å få litt mer stil over uteområdet. Ellers ba jeg om cash refund av Norwegian for vårt kansellerte fly til Nice i slutten av mai, så får man se hvor lang tid det tar før de pengene dukker opp. Som vel noen uansett aldri fikk, siden de er stuck hos kortselskapet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Hei fra hjemmekontoret mitt og klar for en ny dag. Dagen startet 06:50 og har dermed god tid til å lese aviser på nettet og det samme med flyprat.no
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Herr Postmann leverte sakene i går, selv om det riktignok hadde ligget på postkontoret i en uke allerede, så i går kveld ble et stykk papir fra Tyskland med "no impediments to marry abroad" lastet opp til Skatteetaten, så da burde det bli vielse neste lørdag. Sånn ellers, noen som kjenner en frisør på svartemarkedet i Oslo/Bærum/Asker? Hadde vært greit å fått fikset opp litt på frisyren så man ser ut for fotografen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
God tirs.. eh, onsdag. Merker det blir nok å gjøre her i dag, så bare å brette opp. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Wilkommen in Deutschland. Måtte først skaffe min fødselsattest og "utskrift av registrerte opplysninger" fra Skatteetaten, dette gjøres selvfølgelig elektronisk, men jeg måtte til tingretten og fylkesmannen for diverse stempel. Samboer måtte få sitt sendt opp fra Tyskland så vi kunne ta det med på ambassaden i Oslo, fylle ut en søknad, få det stemplet for å så sende alt til Tyskland. Dokumentet man da får i retur måtte skannes og lastes opp til Skatteetaten. Resten får man svar digitalt og videresender til vigsler digitalt. Tyskland er frustrerende bakpå innimellom |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() Quote:
![]() Vielse i Norge da ? Her må neste utveksling Bayern-Norge også snart planlegges. God morgen Vestfra, passe surt og kaldt, ikke uvanlig det og helt fint. Selvangivelsen skjøt fart i går, så godt håp om å være ferdig til fredag, en drøy måned før normalen. ![]() En begravelse i sørfylket i morgen gjør at en får sett flyparkeringsplassen Sola med egne øyne. Last edited by Eirik; 15-04-2020 at 10:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
jaja god morgen fra Oslo. Her er meteorolygen meldt 18 grader i dag så det man vel utnytte på et vis utendørs. Må vel vaske noen klær også |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hallå fra Oslo 7. Nå er langfrokosten over og vi avslutter med en EB spesial..
Nå er det en del jobbing, hjemmeskole og deretter skal det ni-soles i hagen med noen Chardonnay-venner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Lærte forresten noe nytt på historiefronten i går via NRK, har alltid trodd `Titanic var one of a kind og unik på alle måter, men skjønner nå at et så godt som identisk søsterskip `Olympic´hadde trålet Atlanteren i 10 måneder allerede da Titanic sank på jomfruturen, og at et tredje skip, Britannic også ble bygd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra bortekontoret på Gaustad. Flott å lese at det er fine ting i emne både for @EB og @Henshaw. På en måte i samme gate.
Her er det også mange forbausende gode ting som skjer i jobb. Så det er bra. Man kan undres om det er på grunn av eller på tross av at jeg ikke er ute og besøker kundene. Ha en ekstra brillefin dag, alle sammen
![]() |
#13 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Tjohei fra Skaun!
Groundhogday 35 i god gang, ferdige med noen hersens videomøter, så skal det kontoreres mest mulig skjult resten av dagen. ![]() I går satte vi ferieplaner fra midten av Juli, hele 3 stk av dem: Plan A: USA-tur (Veldig tvilsom) Plan B: Biltur i Norge og Danmark (noget tvilsom) Plan C: Bilferie i Norge (Bør gå...) Alle fly, båter og hoteller er mulig å avbestille frem til avreisedato, så her er det om å gjøre å holde tunga i rett munn og bare vente det ut... Regner med flere av dere har alternativer på gang. Fortsatt 30 cm snø her, og meldt mer til kvelden. Forbanna herk! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
22 grader på verandaen nå...digg med sol og blå himmel
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Vrææææææl… Sant? Og hvorfor i himmelens valgte vi dette til å være en hvit uke?
MAKAN
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Alabama, første timen av seks i bil på vei til Atlanta unnagjort, slik blir det når Delta innstiller det meste mellom MOB og ATL
Neste natt tilbringes ombord i DL 72 til Schiphol som går som vanleg med en A330-300 (N822NW) Skal bli godt med seks vekers fritur nå selvom dei to første blir i karantene i bobil på tunet |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Stavanger. Dagen har gått i ett siden jeg stod opp. Har endelig fått muligheten til å starte litt i jobb igjen etter å ha vært syk i to år. Så da blir det oppmøte på gamlekontoret klokken 0900 på fredag. Det er jo litt kjekt i disse dager selv om det sannsynligvis ikke blir like høyt aktivitetsnivå som vanlig så er det jo alltid noen som må holde hjula i gang. Så blir det spennende å se om alle it-systemene jeg trenger er klare når jeg kommer på jobb på fredag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Med unntak av KLM 30 minutter tidligere, ser dette ut til å være eneste utenlandsflight i dag. Ser ut til å være temmelig full også, så husk å kle deg i søppelposer og foliehatt. ![]() Selv er jeg akkurat kommet hjem fra en vellykket ekspedisjon hvor jeg fikk tak i både toalettpapir og clorox-våtservietter. Så er vi berget ut 'kriseperioden' håper jeg. ![]() Bensinen er 1.35 per gallon og solen skinner. Nå jobb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Skottland.
Har fått kluret ned noen kommandoer på min nylig annkomne rasberry pi i løpet av formiddagen, så nå kan jeg følge den lokale flytraffikken, som ikke er den helt store for tiden. Da er det bare å vente på en skikkelig ads-b antenne fra Kina, som forhåpentligvis gjør jobben bedre enn antennen jeg har nå. Ellers håper man at lockdownen snart blir avsluttet, så man får kommet seg ut litt nå når det begynder å våres. Ha en finfin onsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Vi er fem som fly med KLM og tre med DL til AMS, samt en via Dulles til LHR Dei som kom med DL fra AMS i går sa det var lite pax, kanskje så lite som en kvart full. Ingen spørsmål eller sjekk ved Boarding i AMS, og Immigration i ATL gjekk som en drøm kor passet blei raskt stempla og vinka videre Vi har også par som kommer med Qatar via DOH, meldes om tomme fly og flyplass der |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen | EB | Flyforum | 25 | 15-02-2018 03:53 |