![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet. Nespresso i k(r)oppen og snart ut døren for å Vy`e meg oppover Østerdalen til Røros. Ha en bra tirsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her i vest har man WSDOTet seg hjem fra Seattle til Bainbridge etter første dag hos Facebook, MacBook Pro på plass (endelig slipper man dyr dørstopper i form av Windows PC) Facebook iPhone’en er «på plass» i London - ser vel neppe den før i April. Søndagen ble trist uten Fnat, skjønner dog at en Fnat ville hjem og ikke risikere Seattle. Ha en bedre Tirsdag
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers god tirsdag fra jobben. Hakket roligere enn i går. Kjenner jeg er klar for lunsj, men det er visst innført ytterligere coronarestriksjoner, så vi i tredje (samt de oppe i fjerde) får visst ikke gå ned i kantina før 12. Også vi som har lengst veg og alt. En god en ønskes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
To arbeidsdager igjen så er det hjemreise og helg. SAS kansellere 2000 avganger og da er spørsmålet om mine avganger til/fra ALC i neste uke blir berørte. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
God tirsdags morgen fra Tog L21.
Det hadde ikke skjedd noe angående koronaviruset i helgen på jobben. Så alt var normalt i går. Jeg håper Heledirektoratet våkner snart og gjør det samme som Danmark. Ha en fin tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra linje L1. Lite Korona-tilstander å spore hos Vy og #Ruter, like mye folk ombord som vanlig. Riktignok en med munnbind på, samt en annen som sitter og snuser og tørker snørr med håndbaken. Jobb går også som det pleier og tenker at det er greit at ting tikker og går der så man har mat i butikkhyllene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Blir å svinge innom kontoret i dag. Greit å være fast ansatt når oljeprisen raser. Skal visst gjøre meg kjent i andre deler av Bærum senere i dag, med andre ord være sjåfør for kona.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Lilleaker. Ser markedet ikke lenger mener skutene våre er like mye verdt. Konepone har bursdag, barnevakt er fikset, så da blir det Plah i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra KSU.
Tilsynelatende en ny flott dag på trappene her. Skal si vi tok en real kilevink over helgen. Jeg har ikke sett maken til sykdomsbefengt marked. I alle bauger å kanter. Mulig tiden er inne for lodd hos Norges største gamblingbyrå; Oslo Børs. Selvfølgelig har jeg ikke cash, så jeg får vel bare drømme videre ![]() Last edited by Tjab; 10-03-2020 at 10:15. Reason: Tips er fali |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra hjemmekontor i skogkanten. Ble vekket med full frokost og knitrende peis.
En del jobbing som skal unnagjøres og eventuelt få byttet in Hertz-bilen til min egen bil hvis tyskerene har klart å finne delene. Tankeativiteten går mye på turen til Washington DC om tre dager.. Forvirrende de motstridende rådene man får om å ta denne turen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Free Luigi
|
![]()
We ain't got no TP no more...
![]() ![]() Jeje. Her i huset er det rolig og hyggelig stemning. I går brant vi av 3000kr på diverse klær og utstyr, det gledes.
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Kontakt Egil. Han sliter med å bli kvitt sine ‘kvote-pakker’ fra barneskolen. G’morgen. Verden er gal, men det er lite vi kan gjøre med det .. Vekkerbeaglen var tidlig i dag. Måtte ut like etter 5. Blæh ... 14 grader ute så ikke ubehagelig temperatur ihvertfall. Helgen er over, nå venter 4 arbeidsdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
Leser du nøye på skiltet så ser du det er på tysk. Polaris bor i Tyskland. Var forøvrig smått utvalg på min lokale Coop Extra, men det skyldtes nok vel så mye at de driver og bygger om og har derfor ikke tatt inn så mye varer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() Quote:
Prøver du å skremme oss eller ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Prøver ikke å skremme noen, jeg. De har bygget om/ut, og har så vidt jeg har skjønt ikke tatt inn så mye varer i den perioden, fordi de bl.a. ikke har hatt samme kjøle/frysekapasitet. Butikken så ganske tom ut sist jeg var innom, men det skyldtes nok vel så mye at den har blitt ca. dobbelt så stor. Ellers bar den fortsatt preg av ombygging og at alt ikke var helt på plass ennå. Var for øvrig på Remaen rett over vegen i går, og der var utvalget ganske så bra.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Så en video fra en Costco et sted i USA der det var rene black friday-stemning for å fylle handlevognen full av dopapir, og må si jeg ikke helt forstår panikken rundt akkurat det produktet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |