![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2009
Location: Stavanger, Leilighetshotell på Kreta
Posts: 1,556
|
![]()
En italiensk produsent har lansert nye seter for ultra-økonomi-klassen til MOL og Bjørn:
Fra Flysmart24: Quote:
Jeg tror heller jeg betaler litt mer og får et skikkelig sete å slenge meg ned i :-) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Feb 2013
Location: Bææærgen
Posts: 495
|
![]()
Ser for meg et par rader med slike helt bakerst, forbeholdt de som ikke forhåndsreserverer sete, viktig for skremme alle til å betale for den tjenesten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
Join Date: Aug 2009
Location: Stavanger, Leilighetshotell på Kreta
Posts: 1,556
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Dette dukker opp ca en gang i året og avisene biter på hver gang. Tvilsomt om det blir sertifisert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2018
Posts: 128
|
![]()
Er det i det hele tatt marked for slike berg-og-dalbane-seter på fly? For folk flest så er det uansett ikke flybillettene som velter budsjettet for en normal familieferie.
__________________
Er ikke dyslektisk. Skrivefeil skyldes iPad og klumpete fingre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Det skulle man ikke tro, når folk er villig til å stå opp nesten før de har lagt seg, for å spare et par hundrelapper på en tur til Syden.
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2018
Posts: 128
|
![]()
Det handler vel ofte om når charterflyene faktisk går, da.
__________________
Er ikke dyslektisk. Skrivefeil skyldes iPad og klumpete fingre... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
Posts: 9,765
|
![]()
Det er ikke uten konsekvenser å stappe inn flere seter:
-vekten på flyet øker. som har betydning på sertifisering og rekkevidde. -man kan få krav om flere nødutganger om passasjertallet øker. -man kan få krav om større besetning om antall passasjerer øker. -man får antagelig solgt mindre av mat og drikke til passasjerer som står. -mere styr med handbagasje under boarding.
__________________
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
Join Date: Mar 2012
Location: Bærum
Posts: 4,633
|
![]()
Det går mange fly til Syden, ikke bare charter. Selv reiser jeg non-charter etter beste evne.
__________________
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2018
Posts: 128
|
![]() Quote:
Edit: Men nå har jeg vel avsporet tråden nok...
__________________
Er ikke dyslektisk. Skrivefeil skyldes iPad og klumpete fingre... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Anthill kicker
Join Date: Feb 2012
Location: Toulouse, France
Posts: 1,280
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Iberia Express med "egne" business seter på A321neo | Someone | Flyforum | 1 | 29-06-2020 09:24 |
Nye "business" seter hos Novair | amatør | Flyforum | 30 | 06-03-2010 21:58 |
"Operasjon V for Vanvidd" - noen som kjenner til denne norske "flyfilmen"? | Falcon | Flyhistorisk forum | 6 | 27-12-2009 20:28 |