![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ny uke og nye muligheter står for døren. Litt kaldt i dag men sola skal titte fram. Ha en fin start på uka alle sammen!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Colombo... Ferdig med curry frokost... Snart ut på byen..
Strålende vær.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God blåmandag fra Bærgen.
Etter et par kalde dager på Harry-Island (LPA) som har resulterer i feber, vonde ledd og hoste. Ser det har snødd i løpet av natten så i dag skal jeg holde sengen og spise min "medisin". Ha en frisk mandag. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Ikke bare litt kaldt - minus 14 er friskt:-) Hjemme kontoret er åpnet og dagens oppgaver venter...heldigvis har hjemmekontoret peis og nok ved. Kvelden byr på en treningsøkt og innimellom skla det fylles på med nok skritt. Ha en sprek start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
God mandag forøvrig. Last edited by SudCaravelle; 26-02-2018 at 07:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God mandag,
Beit godt i kinnene da jeg løp i dag tidlig. Var iallfall smart med to luer og tykkere hansker. Ligger an til å bli en bra dag. Sas har fått opp knagger i dusjene på innenlandsloungen og det er nå strøm i usb uttakene på flyet. Så nå er det på tide å klage over at strømboksen stjeler mye benplass for de som får midtsete. ![]() Dette er siste eller nest siste dag med dagpendling, har uansett sikret "dobbel diamant" siden oktober. Nyt dagen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker, selv innenfor Ring 3 er det -14 i morgentimene. Får vel etterhvert få kommet oss i barnehage og på jobb. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - solen er på veg opp - blir en strålene kald vinterdag i øvre Oslo.
Ikke dårlig ær- dårlig klær ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Alfaset.
Kjente meg fint lite misunnelig på han naboen som stod og skrapet bilen sin i dag mens jeg var på veg til garasjen, for å si det sånn. Heller ikke fælt med innendørs parkering på jobb. Slapp til og med å åpne porten selv (les: Kjøre ned vinduet og vifte med et kort foran en kortleser) da man havnet rett bak en annen bil på veg inn. Ny uke, nye muligheter. Litt kaos fra før helgen som må ryddes opp i, men satser på at det går bra. Ha en kald en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kalt ja, Kjeller meldte - 26, samtidig ringte Verisure at noe feil med kontakt i hjemmekontoret mitt, nå 7 grader. Ringte tilbake og nå OK.
Så enkelt i gamle dager, ingen Security, no Internett . Ingen reiser til Sri Lanka, varme klær og fyr på peisen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Forus kan melde om behagelige -2,4 i øyeblikket. Men det er varslet at det skal bli kaldere utover uka. Kaldt var det når jeg stod opp. Kaldt på soveromsgulvet i morges, kaldt på vei til bussen. Kaldt på bussen men godt og varmt da jeg kom inn på kontoret. Så da er det kanskje ikke så galt å sitte her noen timer i dag også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
-10 her helt i sør i dag.
Influensaen fortsetter. Har fått sendt unga til skolen og står i telefonkø hos heksedoktoren. Her må det sykemelding til. Beklageligvis med bilen på EU kontroll i dag, og det gir meg noen utfordringer. Har lite lyst til å ut å gå i denne kulda. Kunne det bare bli litt bedre snart..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Chiang Mai kan melde om drøye 30 plussgrader, og langtidsvarselet viser at det skal bli noe varmere framover.
Dagens timelange svømmeøkt er unnagjort, og spaserturen til matbutikken likeså. Da er det vel tid for "formiddagslur" mens det er på det varmeste...
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Frisk morgen på Kringsjå også. Gir det litt tid til å varme opp før man drar ut på langtur på ski, siden det er sol og fint ellers. Satser også på at blå Swix holder, da man ikke har noe kaldere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra rett over grensen i vest!
Godt under frysepunktet her også. Smart å velge seg innendørsjobb, kjenner jeg. Beste dagen i uka byr ikke på all verdens. En liten kveldsvakt, også blir det vel å vegetere i sofaen til ut i de små timer, kjenner jeg meg selv rett. Og det gjør jeg. Fri i morgen og det hele ![]() Isrosepyntet ukestart ønskes!
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Oslo - jetlaggen sitter i ja, tungt å stå opp, sov vel kanskje 3 timer fra 06 til 09...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Her har jeg hatt et par timers hjemmekontor og nå bærer det straks til OSL for å hente besøk til jobben, fra verdens største land - utlandet. Ha en brillefin en
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God förmiddag från Stockholm. I eftermiddag går turen till Hamburg via Amsterdam om inte det kommer snö ivägen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
I et 120 år gammelt hus er vi ikke så redde for kuldegrader og frosne vannrør... #værtuteenvinternattfør
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
He, he EB, samme med et på nesten 70år... Med kjeller..... «Solid as a rock, Norwegian wood, is’nt good»
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 26-03-2018 15:41 |