![]() |
|
![]() |
#641 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fast eiendom og likviditet er to forskjellige ting. Hvem skylder 7 mill til Flyviking før de har startet og hvorfor? Og hvorfor føre alt forbruk på balansen som immateriell eiendom? Røde flagg for andre potensielle investorer og tidligere sett i selskap med tvilsomt rykte i ettertid.
|
![]() |
![]() |
#642 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Nå er det muligheter for jobb, også for de som ikke har flysertifikat:
https://www.finn.no/job/fulltime/ad....kode=101461540 NP Flight Operations FlyViking |
![]() |
![]() |
#643 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Mer interessant, hva med han de har? Det er tiltredelse "snarest" og det er jo noe de MÅ ha, og vedkommende må godkjennes av tilsynet, de har stilt høye krav før. Flyviking er ikke et sted mange ønsker seg til. |
|
![]() |
![]() |
#644 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Og hva skjedde med de nye rutene som skulle annonseres fredag?
|
![]() |
![]() |
#645 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
De komme visst i dag ifølge @flyvikingas på Twitter.
De ville ha alt klart i bookingsystemet, før de gikk ut og fortalte kundene. Har ikke sett noe tidspunkt for pressekonferanse, eller åssen de har planlagt å informere om de nye rutene? Last edited by Radiv; 07-08-2017 at 12:15. |
![]() |
![]() |
#646 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det ser vi fram til. Spennende! Er det de etterlengtede og "underserved" Kautokeino-rutene som kommer allerede nå?
|
![]() |
![]() |
#647 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Det la jeg ikke merke til, så da er ikke denne aktuell for meg, selv om jeg er på jobbsøkern for tida
![]() På den annen side, å jobbe for FlyViking virker vel enda mindre fristende enn den deltidsjobben som bartender jeg takket bestemt, men ikke spesielt pent, nei til i helga. |
![]() |
![]() |
#648 |
Free Luigi
|
![]()
Ble noe publisert i dag? Er det noe nytt i bookingsystemet?
#649 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() |
#651 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Kr 4.800 t/r TRD-TOS. I så fall begynner det å ligne et nivå som gjør at FV tjener penger, men om de medvirker til at det billigere å fly på denne distansen, det skal være usagt.
Så kan det jo være at prisene som ligger ute nå bare er midlertidige. |
![]() |
![]() |
#652 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Kan tyde på at det kommer mer også, dette er fra Vi som liker lave flypriser i Nord-Norge og sørover på fb:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
#654 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Men Ola lovte jo Max 1000kr en vei.......?✈️
|
![]() |
![]() |
#655 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hvem vil velge DHC-8 med Flyviking fra Tromsø til Trondheim med billigste tur/retur kr 4798 via Stokmarknes og Bodø i høst- og vintervær, når man kan sette seg på en 737 via Bodø med retur for 2758? Jeg har søkt på samme dato i september, men nordovertur kan bare bestilles på søndager nå. Og ankomsttidene er for FV er jo ikke særlig kurante..
|
![]() |
![]() |
#656 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
Mange som har ymtet at det er umulig å drive flyselskap med fortjeneste ved å selge biletter med tap i verdens dyreste land. Mange tror nok på julenissen også. ![]()
![]() |
#657 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Litt usikker på TRD-SKN er liv laga, men å fly TRD-BOO og TRD-TOS med Dash-8-100, sliter økonomen i meg med å se funke.
Her vil vel være eneste ruten hvor SAS med sine 737-600 har lavere CASM enn konkurrenten? |
![]() |
![]() |
#658 |
Free Luigi
|
![]()
Siden ingen besvarte spørsmålet mitt, og det ser ut som de fleste tror det er snakk om direkteruter:
"FlyViking har i dag tre fly, og trafikkerer ruter til og fra Tromsø, Alta, Bodø, Harstad/Narvik og Stokmarknes. Det er Bodø, Stokmarknes og Tromsø som foreløpig korresponderer til Trondheim. Ruten starter i Tromsø på morgenen og går innom Stokmarknes og Bodø på vei ned til Trondheim og tilbake med en daglig avgang alle dager unntatt lørdag." Bak betalingsmur: https://www.nord24.no/flyviking/ola-...r/s/5-32-89576 Så de skal altså fly TOS-SKN-BOO-TRD, ikke direkte TOS-TRD?
#659 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Korrekt
[fleretegn] |
![]() |
![]() |
#660 |
Newcomer
|
![]()
Ser ut til at det blir en skikkelig bussrute som tar hele tre timer, som er ganske lang tid i en Dash 8, særlig når skikkelig vintervær slår inn.
Majoriteten som vil nok fortsatt fly SAS som får deg opp kjappere og billigere - gitt at FV sin pris på 2399,- er riktig. Det mest interesante med dette tilbudet er mellom SKN og TRD, men jeg klør meg fortsatt i hodet om det virkelig er marked for denne ruta. |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
FlyViking | putzmeister | Bilder & foto | 1 | 20-07-2017 18:50 |
Kallax piloter og Flyviking | FO33 | Småprat | 10 | 12-04-2017 20:53 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |