![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
Etter en noe hektisk start takket være at jeg hadde klart å slå av vekkerklokka i søvne har jeg kommet meg til OSL. Ettersom jeg ikke hadde pakket helt ferdig før jeg la meg ble det lite system på det siste som havnet i kofferten, men neste stopp er Paris, så om jeg har glemt noe viktig er det vel mulig å kjøpe det. Blir bra med noen dager i en av favorittbyene mine nå.
![]() God helg alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen - om 20 minutter går til turen til OSL for noen innenlands turer i dag - starter med OSL til TRD klokken 09:00
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris.
Ingen - absolutt ingen planer for dagen:-) Ha en like deilig lørdag du også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Scandic på Sola. Her har man sovet godt åtte timer i ett strekk, første gangen på flere år sikkert. Stille og rolig med perfekt temperatur i rommet. Straks ned til frokost også tar SAS sin Crj, ja toseter ni av ti flighter i ferien, oss hjem i ettermiddag.
![]() Ha en fin en alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God lørdag til dere i øst fra oss i vest, endelig kan vi puste uten sår hals og sviende øyne...Cannon Beach bød på frisk luft, sol og god mat på Pelican Brew Pub
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Morningen fra Sandefjord!
Krabber, reker og blåskjell igår smakte aldeles utmerket. Idag er det trav og storfe som gjelder. Tipper det blir vekselvis boblende, hvitt og rødt i glasset gjennom dagen. Starter vel med et morgenbad, men først litt drunting i senga med en bok. Herlig helg ønskes alle ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Oslo. Merker det litt at det var en hyggelig lag i går. Men ikke verre enn at en frokost trolig kurerer det. Middag hos noen venner i kveld, men uten barnevakt blir det å ta med arvingen, og jeg tar/får rollen som sjåfør. Så det blir rolig for min del. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oi. Her var det livlig på en lørdag. Begynner jeg å ane en tradisjon?
![]() Sent fra min SM-G935F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Og god morgen fra ARN hvor jeg sidder ved gaten og venter på afgang til Los Angeles og 3 1/2 uges bilferie + en solmørkelse d 21 aug. Ha en fortsat regnfuld sommer
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Håper det ikke blir for mye regn resten av helgen. Snart settes kursen mot Notodden Bluesfestival for litt musikk og øl. Tror og håper at et gjensyn med Little Steven blir bra. God laurdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
God morgen fra vestlandet. Litt vind og litt regn. Alt er normalt med andre ord :=) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God "morgen". Frokost og kaffe er fortært og snart går ferden til Ekebergsletta og 7 åringens første Norway cup.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her våknet Mia 5.0 med panikk etter å ha drømt at jeg hadde booket tog til London for å spare penger på turen om to uker. Selv heller jeg innpå kaffe, vasker litt klær, litt oppvask, smårydder, jobber litt og skal snart ut på en handletur. Klippe meg litt skal jeg også. Kanskje. Eller noe. Ellers er siste kapittel på messeorganiseringen min i boks. Etter å ha svelget kamelen og betalt USD3500 for 3MB internetlinje i 3 dager, bestilte jeg 2 strømkurser og 2 lamper. USD1200 var drøyt, men ok. Med ordrebekreftelse fulgte det med "installasjonskost" på USD3000. Totalt USD4200... For å bruke noe som allerede ligger i gulvet. Minn meg på dette om jeg noen gang skulle tenke på å flytte til the land of the free ![]() Ha en fin en
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Feb 2013
|
![]()
God ettermiddag fra Paris!
Kjapp "rapport" fra DY1490 fløyet av GetJet: De overrasket litt i positiv retning. Ganske hyggelig crew og en av de mykeste landingene jeg har opplevd. Var flere som kommenterte det! Men flyet var en 27 år gammel 737-400... På rad 1 var knyttnevetesten absolutt bestått, men jeg hadde knærne til han bak meg i ryggen hele veien. I bredden var det trangt! Men går greit på en 2,5 timers tur til ORY. ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå. Her i Sørstatene synger vi yippee-kai-yeee og hiver innpå med kaffe, egg, bacon, bønner og bacon. Alt er som det skal være.
Søppelkjøring og litt hagearbeid er alt som står på programmet i dag, men ingen hast. Bookingfingeren fikk et infall i går og jeg endte opp med en flight til London City i Business kjøpt med UA miles. Ny flyplass for meg. Ting begynner å falle på plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Nærmere bestemt British Colombia. Vancouver må være enda verre ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Som Knutw nevner er det ille i Seattle, skogbrannene er nord for Whistler i Kanada altså langt unna, men kombinasjon av topografi og en hetebølge (rekord varme + null regn på 50 dager) har slått sterkt ut langs I-5 fra Vancouver BC ned til Portland. Noen steder har det klart bedret seg, både Vancouver og Bellingham er tilbake med god luft kvalitet, mens Seattle området ikke vil se noen bedring før ut på dagen søndag. Portland er bedre men ikke bra så vi tar en ny dag ute ved kysten (hadde overnattet om det hadde vært ledige rom).
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Hvor har du tenkt å observere sol formørkelsen ? I Oregon hvor det er best er det beregnet at det kommer 1 Million til reisende !! Så film crew (3 stykker) skal filme i Bend - Redmond for å bruke det som bakgrunn for masse evakuering i katastrofe filmer. Fnate snakker om kostnader med Internet - kabler, det er små penger i forhold til hva en må ut med for Hotel, hus etc. 20-22 August.
![]() |
#20 |
Flyklapper
|
![]()
Den går jo tvers gjennom hele landet, så skjønner ikke hvorfor alle klomper seg sammen der. Det er garantert å bli typisk Nordvestvær med regn, tåke og tykt skylag også.
![]() Du kan få slå opp telt i hagen min. Sitter midt i 'nedslagsfeltet'. Cheap cheap. Kun 200 dollar. Telt får du på Walmart. |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag morgen fra Malta | Hickok | Flyforum | 13 | 07-11-2015 19:14 |
God lørdag morgen fra DY 1736 | ATC-flyradar | Flyforum | 10 | 09-05-2015 22:45 |
God lørdag morgen fra OSL! | Concorde98 | Flyforum | 7 | 21-02-2015 20:54 |
God lørdag morgen fra Dubai | Farmer | Flyforum | 10 | 31-01-2015 12:55 |
God lørdag morgen fra Stavanger! | Twin Otter | Flyforum | 16 | 18-08-2013 03:12 |