![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Det er mulig jeg har gått glipp av det. Det eneste jeg kjenner til er at det skal være mulig å ta med seg bagasje fra 15 Mai. Ellers,for å minne deg om hva som har blitt sagt fra OG(FV) til enhver tid. "Man skal ikke behøve å gå i banken for å fly o NN " "Kun en bill. type som skal hete Go2gate.Det skal være enkelt" "Ingen bagasje. Å reise med bagasje er gammeldags". Hva nå? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
Ellers hadde vel de som ikke kjente markedet i høst lagt tynt ann. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Godt de har kritikere som deg. Det går nok veldig innpå dem...
Last edited by Flygplan; 10-05-2017 at 12:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Aug 2009
|
![]()
Virker som det er en del Widerøevenner her inne som gråter for sin syke mor istedet for å heie fram nye tilbydere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
All honnør til seriøse aktører i luftfartens tegn. For eksempel Air Iceland med sine Dash 8-operasjoner, Air Greenland, Widerøe. Hvis Air Iceland eller Air Greenland skulle komme inn og konkurrere med Widerøe på like vilkår ville jeg velkommet de med åpne armer (endog stadig stilt spørsmål til hvorfor man ialle verdens dager ønsker å skape konkurranse i et marked som er så tynt at det må være støtte fra staten for å opprettholde rutedrift til disse avhålene. Må jo være bedre å ha en operatør som kan tilby mange og stabile ruter, i stedet for døgnfluer som tilbyr 1 tur 1 gang i uka til 99kr). Kritikken til FlyViking er i største grad velfortjent og velbasert. Et flyselskap som oppstod på grunn av hevngjerrighet og populisme, uten virkelighetskontakt, er ikke velkomment i Nord-Norge. Slik drift er for meg så useriøst at det hele bare blir tull. Et annet eksempel på bra konkurranse er British Airways på rute BGO/SVG/OSL-LHR vs SAS på rute BGO/SVG/OSL-LHR. Hjertelig velkommen konkurranse på like vilkår og godt for oss kunder.
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
NextMove - nytt "flyselskap" på OSL-OLA | Twin Otter | Flyforum | 9 | 27-02-2018 12:09 |
FlyViking starter Ørland - Oslo OKT17 | NorFlight | Flyforum | 32 | 23-09-2017 19:32 |
FlyViking - Rotet med FOT-tilbud og Widerøes brev til personer i FlyViking | Someone | Flyforum | 73 | 25-10-2016 22:05 |