![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
The return
Melbourne er en kul by. Jeg trivdes. Minner meg litt om San Francisco på mange måter. Itin sa lay over var på 2 dager 21 timer og 50min. Da får man ikke sett så mye av byen. Kanskje en grunn til å reise tilbake ved neste salg. Jeg fokuserte på CBD-området. Likte konseptet med gratis trikk så lenge du holder deg i bykjernen. Det ble en del måfåtrikking, dvs gå på første som kommer og se hvor man ender. I dag ble jeg hentet av Etihad på hotellet. Car service til/fra hotell/hjem er inkludert for alle passasjerer i biz og F. Fin tjeneste det, men de kunne godt ha sendt en raffere kjerre til sine F-pax ![]() På flyplassen var det ingen spesiell oppmerksomhet annet enn at man har dedikert innsjekk. Man får også et kort som gir adgang til 'express path' i security. Etter å ha fått tilbake litt GST(10% mva), fant jeg fort loungen. ![]() Det er en delt first/business lounge med god utsikt. Bra for spotting. Kom veldig tett på denne karen fra Emirates: ![]() ![]() Det var lite folk. Maten imponerte ikke. Lobster bisque hørtes bra ut, men ble ikke spist opp. Første flygning for i dag er med en 777-300ER. Ingen dusj og lounge om bord der, men meg og de 3 andre, ifølge EF, skal vel klare oss fint allikevel i våre Diamond First suites. ![]() Nå har vi litt tech issues med maskinen. Ligger an til en aldri så liten forsinkelse. Vil jeg rekke connection i AUH? Følg med i neste epsisode av...**hvor er Tom Mathisen når du trenger ham? ** Fernweh... |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Sanksjoner mot Iran droppes - Airbus tar første stikk i ordrerally | LN-AFG | Flyforum | 103 | 23-01-2025 13:33 |
Stikk motsatt av Kjos? | LN-MOW | Flyforum | 2 | 05-06-2013 14:39 |
Leie leilighet i Tokyo | no-backpacker | Reiseforum | 5 | 23-10-2011 19:53 |
Leilighet i London? | MsMaverick | Reiseforum | 1 | 27-11-2010 14:36 |
CK`s nye leilighet i SA? | LN-Q | Flyforum | 7 | 29-08-2008 00:22 |