![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
I helga var det flyshow, her er noen bilder.
Red arrows var de som imponerte mest med sin fulle opptreden ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noen andre bidrag ![]() Bucker Jungmann Royal Navy faser ut Sea Kingen, så den var der for å bli hedret for lang og tro tjeneste ![]() ![]() ![]() Huey Disse karene leverte et bra show, men dårlig bakgrunn ødela det meste av bildene, her er ett jeg klare å redde sånn passe ![]() The Royal Jordanian Falcons Det norske forsvaret var representert med PC3 ![]() ![]() Intet show i UK uten en Splitfire, her sammen med en Hurricane i "Battle of Britain memorial flight" ![]() ![]() Piper J-3 Cub ![]() The Black Cats
Mine bilder på Flickr Mine bilder på Jetphotos Mine bilder på Air Team Images Min Youtubekanal Instagram: @rjaviation Last edited by RJon; 27-07-2015 at 20:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
|
![]() ![]() Hawks ![]() Curtis P-40 Kittyhawk ![]() Bristol Blenheim Mk 1F ![]() Swordfish Disse karene fra Trig aerobatic team gjorde en god forestilling ![]() ![]() ![]() ![]() Håper dere liker bildene! ![]()
Mine bilder på Flickr Mine bilder på Jetphotos Mine bilder på Air Team Images Min Youtubekanal Instagram: @rjaviation Last edited by RJon; 27-07-2015 at 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lyset bøy på noen utfordringer, men likevel virkelig flotte bilder
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Flotte bilder! Hvem opererer Huey'en?
Beste hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Flotte bilder.
Jordanerne er jo blitt mitt favoritt formasjonsteam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Her var det mye flott
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() Takker så mye! ![]() Takker så mye! ![]() Det er denne gjengen som opererer Hueyen Quote:
![]() Takker så mye! ![]()
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS Globe of Fortune - vinn flybilletter til deg og en venn! | CK | Flyforum | 48 | 09-10-2009 18:11 |
CO ranked No. 1 by Fortune Magazine | Dag Johnsen | Flyforum | 1 | 03-03-2009 13:26 |
Continental Airlines Ranked No. 1 World's Most Admired Airline by FORTUNE Magazine | Tommy777 | Flyforum | 5 | 12-03-2008 15:26 |
"KLM flight operations - Schiphol East" | Thomas | Flyforum | 1 | 23-09-2007 19:06 |
Flying for fortune | memphis_belle | Flyforum | 0 | 03-11-2006 13:05 |