![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Jeg har et par flymodeller som står på ei hylle her, men jeg har tenkt litt på om det er en annen måte å sette de fram på. Her en dag kom jeg plutselig på ideen om å lage en hylle formet som en winglet, og siden jeg liker 737 og har flydd det mye skal denne hylla etterlikne en 737-winglet. Jeg hadde planer om å lage den en del større, men siden dette er første gangen, og formen jo er ganske vanskelig å lage så ble den slik den er nå. Greit nok da samlingen fremdeles er liten. Selve hylla er ikke helt ferdig enda, men den nærmer seg. Jeg er ferdig med det meste av formtilpasning, så det som gjenstår er vel kun pussing og eventuelt litt sparkling før den males. Hadde forresten lyst til å ha den trehvit, men jeg fant ikke like materialer til "topp og bunn" og da blir det ikke så fint hvis den er trehvit. Siden det er første gangen har jeg også jukset litt med formtre/plastisk tre og det er jo heller ikke så fint uten maling. Om noen lurer så blir det Norwegian-farger har jeg tenkt. Blir en DY 788 som skal stå på den, så da burde det passe ganske bra.
Slik ser den altså ut nå. ![]() Her er det noen bilder fra byggingen. ![]() ![]() Er det noen andre som har flyrelaterte møbler, ting og andre duppeditter i huset? Legg gjerne ut bilder! ![]() Last edited by Thingboy; 22-07-2014 at 20:52. |
![]() |
![]() |
|
|