![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei alle sammen,
Har kranglet med SAS en ukes tid nå over en Eurobonus billett til Bali i april. Etter å ha fått bestilt og fått bekreftet en t/r reise, denne gang uten å kunne bruke Companion ticket ettersom SAS aldri har bonusseter til BKK, fikk jeg mail om at DPS-DKK returen min hadde blitt flyttet en dag senere. Dvs vi satt nå uten hotell siste natten. Ingen big deal, men måtte da ut med ytterligere 3000,- for en ekstra natt. Min nye retur, en dag senere, ble da endret fra DPS-BKK-OSL til DPS-BKK-ARN-OSL til tross for at det var ledige bonusseter på C på BKK-OSL også denne dagen. Jeg tok kontakt med Eurobonus, og de fikk endret til BKK-OSL direkte. Og nå kommer det som irriterer meg mest: SAS klarer å avbestille DPS-BKK reisen når de skulle endre fra BKK-ARN-OSL til BKK-OSL, og mister dermed mine C seter. Jeg har nå plasser i Y. Og ja, jeg vet det virker sytete av meg. Det er tross alt bare en fem timers flytur. Men den ene gangen i året jeg skal ut å reise privat, når jeg reiser ellers 180 dager i året med jobben, så vil jeg gjerne fly komfortabelt. Nå har jeg betalt 280 000 poeng + 9000,- for en tur/retur Bali, og må sitte på økonomi. Ble endelig oppringt av SAS idag etter å ha blitt lovet dette i en ukes tid, og etter gjentatte purremailer. De kunne, som plaster på såret, refundere de 150,- de hadde tatt i ombookingsgebyr for BKK-ARN-OSL til BKK-OSL endringen + 2000 Eurobonus poeng. De sier de har forsøkt i tre dager med Thai å få tilbake setene, uten hell. Til tross for at det er 10 ledige seter i C. Dette synes jeg er helt horibelt. Jeg er EBG medlem for 6 år på rad, har flydd 217 ganger med SAS i løpet av den perioden og lagt igjen en relativt stor sum. Noen andre som har hatt liknende opplevelser? Har jeg noen som helst rettigheter? Jeg har bestilt ikke-refunderbart hotell etter at SAS har utstedt billetten min, så det er ikke mye jeg får gjort med det. /Thor
*A Gold - Lufthansa Senator - Flying Blue Platinum - BMI Gold - BA Gold - Best Western Diamond - SPG Platinum Last edited by thorhansen; 27-02-2014 at 10:18. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Beste tilgjengelighet (bonusbilletter med SAS) | Flight Cancelled | Reiseforum | 6 | 19-09-2014 15:46 |
Bonusbilletter Stavanger- Houston med SAS direkte? | VirreVapp | Reiseforum | 2 | 27-06-2014 10:43 |
Vanskelig å finne ledige bonusbilletter med SAS | VirreVapp | Reiseforum | 4 | 08-04-2011 06:54 |
I forbindelse med SAS Eurobonus nye fueltillegg på bonusbilletter.. | Tommy777 | Flyforum | 30 | 13-08-2009 10:52 |
Bonusbilletter med SAS til Dubai | jb1 | Flyforum | 7 | 01-02-2008 08:24 |