![]() |
|
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Mile High Club
Join Date: Sep 2004
Posts: 12,518
|
![]() Quote:
![]() Det DN hevder, og som er kommentaren, er at hvis SK sliter med at DY får noen måneders forlengelse (eller at de fikk dispensasjon i utgangspunktet) så vil de uansett slite med å overleve, fordi de har en rekke andre selskaper som konkurrerer med dem basert på andre lønnsvilkår enn skandinaviske. Om selskapet SK konkurrerer mot heter DY, QR, EY eller TG spiller vel fint liten rolle for SK? Kommentaren fra DN er altså ikke at asiatiske selskap kan fly til Norge på asiatiske vilkår - for det er nok noe ingen er overrasket over, og heller ikke DN. Last edited by TOS; 17-12-2013 at 10:26. |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
USA-godkjenning av Irsk AOC trekker ut - konsekvenser for Norwegian longhaul | Wahoo | Flyforum | 238 | 04-07-2014 08:01 |
Den som venter forgjeves kan bare ha det så godt! | findus | Bilder & foto | 7 | 22-06-2010 07:15 |
Kan det bli penere? | EB | Bilder & foto | 13 | 22-07-2008 09:13 |
Continental kan bli saksøkt | snag | Flyforum | 3 | 12-03-2008 20:07 |
Hvorfor stod LN-RPM parkert på HAU julaften? | LN-KGL | Flyforum | 2 | 02-01-2006 14:20 |