![]() |
|
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
Join Date: Jun 2013
Location: BGO
Posts: 289
|
![]()
I mitt selskap, som opererer innenfor oljesektoren har økonomi-billetter lenge vært normen. Om du skal ha andre billetter må det begrunnes (i tilfelle gjennomgang av økonomiavdelingen i etterkant).
Dette kan være pga. behov for full flex-billetter (bestiller alltid full flex i forbindelse med offshore-reiser) eller ekstra lange reiser. Ser egentlig på dette som en helt naturlig og fornuftig ordning. Når det er snakk om et selskap med over 500k ansatte så er det MYE å spare. Har aldri blitt nektet Business Class i de (mange) tilfellene det er "nødvendig", men det finnes jo alltid noen som insisterer på å fly "Business Class" om det så er fra Bergen til Stavanger på en messe. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Flyleveranser til Norske selskaper? | Radiv | Småprat | 1 | 15-05-2014 17:27 |
Ekstrafly - hvor vanlig? | flytoget | Flyforum | 12 | 13-08-2013 19:33 |
Er det blitt mer vanlig med Business? | SE_DDL | Flyforum | 12 | 09-12-2010 10:11 |
Hvor fort er det mulig å fly | BlackWolf | Flyforum | 11 | 05-09-2006 08:36 |
Nå blir det bedre å fly business | SK1399 | Flyforum | 7 | 09-04-2005 07:02 |