![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]() ![]() Det er utrolig hvor fort tiden går. Plutselig var det ennå en gang på tide med sommerferie, noe som selvfølgelig var ekstra spennende siden jeg hadde bestilt en tur med poeng fra US Airways. Yesss, DM-kjøret skulle oppleves på nytt! Og siden jeg har fått øynene opp for Taiwan, så bestemte jeg meg denne gangen for at det kunne passe med 10 dager på denne spennende øya. Jeg skulle besøke byene Taipei og Kaohsiung. Så da sier jeg bare SNURR RAPORT! ![]() ---------- OSL – FRA 20/6-2013 LH861 A320 Business ---------- Som vanlig skulle turen begynne med å ta Flytoget fra Nationaltheatret. Mange ganger har jeg irritert meg over dette store skiltet som står plassert kloss inntil kortleserne for billettløs reise. Jeg mailet over en klage til Flytoget med en gang, men jeg fikk bare et svar om at skulle sende klagen videre internt. Grrrrr... ![]() På OSL hadde jeg gleden av å ta i bruk en ombygd Fast Track. ![]() Og dette var fuglen som skulle få sende meg på første etappen av årets sommerferie: ![]() Om bord ble det servert en helt grei lunsj, og i tillegg kom den med en liten meny så det var mulig å lese hva jeg spiste. Jeg fikk også skrapelodd! Men jeg vant dessverre ingen bil eller noe annet spennende. Ja-ja. ![]() ![]() ![]() Jeg satt ved midtgangen, og jeg kom i snakk med han som hadde vinduplassen. Han var på vei til sandkasseland, men han hadde tidligere vært flere ganger i både Taipei og Kaohsiung i forbindelse med jobb. Må si det var en artig start på turen ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Taiwan-tråden | Upsaker | Reiseforum | 8 | 30-05-2018 10:08 |
Turbulent landing i Praha | imm | Småprat | 6 | 10-10-2016 13:47 |
Høsttur til Sør Korea - Japan - Taiwan - Thailand med OZ,UA,TG(F) & LH,BR,SK(C) | Jamesbond_ppk | TripReports | 15 | 09-01-2014 11:53 |
Kinesisk politikk ang. flygninger til Taiwan | Mjolnir | Flyforum | 5 | 12-11-2011 17:30 |
En flott historie fra en turbulent Widerøe flyging! | Farmer | Flyforum | 10 | 03-12-2009 23:35 |