Flyprat


Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 09-03-2013, 10:21   #1
Blouberg
Newcomer
 
Join Date: Oct 2012
Location: Jessheim
Posts: 16
Default Hvorfor så få Europeiske flyselskaper til Qatar?

Har nettopp kommet hjem fra en tur til Sør Afrika, normalt flyr vi ID, men denne gangen ble det QR med normale M billetter. Det betød jo mellomlanding i Doha. La merke til at det var svært få Europeiske selskaper med ruter over Doha. Er det Qatar som er kjipe med trafikkrettigheter? eller er det ikke mulig å konkurrere med Qatar Airlines på disse rutene?

QR er forresten et bra selskap å fly med, bra materiell og god service. Prisene var også greie tatt i betrakting at vi bestilte noen dager før avgang.

/Blouberg
Blouberg is offline   Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hvorfor kjøper norske flyselskaper kun B737? AN0510 Småprat 29 01-08-2014 01:53
Får vi mulighet til å fly 787 på DYs europeiske ruter igjen? EK 007 Småprat 7 19-02-2014 21:19
KLM overfører intra-europeiske operasjoner til Cityhopper Mjolnir Flyforum 4 02-12-2013 13:32
BA "ser på" fem europeiske flyselskaper (bl.a SAS) Stian Flyforum 4 04-11-2010 20:53
Austrian første Europeiske flyselskap til Irak Jens W Flyforum 1 10-01-2006 07:59


All times are GMT +2. The time now is 02:53.


Feedback Buttons provided by Advanced Post Thanks / Like (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2025 DragonByte Technologies Ltd.
Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.