![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
Join Date: Oct 2012
Location: Jessheim
Posts: 16
|
![]()
Har nettopp kommet hjem fra en tur til Sør Afrika, normalt flyr vi ID, men denne gangen ble det QR med normale M billetter. Det betød jo mellomlanding i Doha. La merke til at det var svært få Europeiske selskaper med ruter over Doha. Er det Qatar som er kjipe med trafikkrettigheter? eller er det ikke mulig å konkurrere med Qatar Airlines på disse rutene?
QR er forresten et bra selskap å fly med, bra materiell og god service. Prisene var også greie tatt i betrakting at vi bestilte noen dager før avgang. /Blouberg |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvorfor kjøper norske flyselskaper kun B737? | AN0510 | Småprat | 29 | 01-08-2014 01:53 |
Får vi mulighet til å fly 787 på DYs europeiske ruter igjen? | EK 007 | Småprat | 7 | 19-02-2014 21:19 |
KLM overfører intra-europeiske operasjoner til Cityhopper | Mjolnir | Flyforum | 4 | 02-12-2013 13:32 |
BA "ser på" fem europeiske flyselskaper (bl.a SAS) | Stian | Flyforum | 4 | 04-11-2010 20:53 |
Austrian første Europeiske flyselskap til Irak | Jens W | Flyforum | 1 | 10-01-2006 07:59 |